2 צפייה בגלריה
רסמוס אלם
רסמוס אלם
רסמוס אלם
(רויטרס)
בהפועל באר שבע החלו את ההכנות לקראת המשחק הגומלין החשוב ביום חמישי הקרוב נגד דינמו מינסק. אחרי שלל החמצות וגישה לא מספיק טובה כדי להרוג את המשחק, החבורה של אליניב ברדה תגיע עם יתרון שברירי של שער אחד בלבד, אבל במועדון אופטימיים שהדריכות תגרום לשחקנים להשלים את המשימה ולעבור לסיבוב השלישי.
אוהדי הקבוצה שמילאו את טוטו טרנר ביום חמישי האחרון, מתקשים עם העובדה שהגומלין יתקיים בטרנר, אבל ללא קהל בגלל הסנקציות שהטילה אופ"א על קבוצות מבלארוס ופנו להנהלת המועדון שתאפשר את הקרנת המשחק מחוץ ליציע הדרומי. במועדון פועלים בנושא מול עיריית באר שבע, שהיא זו שאמורה להוציא אירוע שכזה לפועל.
בצוות המקצועי ממשיכים לחפש שחקן זר לכנף ימין וקיים סיכוי שהמושבה "השבדית" בקבוצה תתרחב לאחר שהחלוץ אסטריט סלמאני הגיע גם הוא מהליגה השבדית. ל-ONE נודע שאחד המועמדים הנוספים הוא קשר אלפסבורג רסמוס אלם. קשר הכנף השבדי בן ה-26, שחוזהו מסתיים בעוד ארבעה חודשים. אלם, כבש העונה חמישה שערים בליגה במדי אלפסבורג ובישל עוד ארבעה. ביום חמישי האחרון, כבש אלם את השער היחיד של אלפסבורג בהפסד 4:1 למולדה במסגרת הסיבוב השני של הקונפרנס.
2 צפייה בגלריה
רסמוס אלם
רסמוס אלם
רסמוס אלם
(אינסטגרם)
רסמוס בן ה-26 בעל מימדי גוף קטנים יחסית (174 ס"מ, 70 ק"ג) ומשחק בעיקר כקיצוני באגף ימין, ווינגר "רגל על הקו" (רגלו החזקה היא הימנית) ובעונה הנוכחית רשם 750 דקות בליגה ב-14 משחקים בהם השתתף (בעשרה מהם פתח בהרכב). בעונת 2021 רשם רסמוס 24 הופעות (מתוכן פתח ב-17 משחקים) בהן צבר 1,503 דקות, כבש שבעה שערים ובישל שלושה נוספים.
העונה הנוכחית היא הרביעית של רסמוס באלפסבורג, זאת לאחר ששיחק גם בדגרפורס (עונה אחת - 2019), עונה אחת בברומפויקארנה (2018), וחמש עונות במדי לנדסקרונה, אצלה גדל. יש לציין שהשחקן עדיין לא יצא מגבולות שבדיה ושיחק רק בקבוצות מהליגה המקומית.
ברדה: "נתכונן וננסה לעשות תוצאה טובה"