1 צפייה בגלריה
יפתח זיו חודר
יפתח זיו חודר
יפתח זיו חודר
(איציק בלניצקי)
בצל הסכסוך והערפל סביב עונת הכדורסל המתקרבת, מנהלת הליגה התכנסה היום (שני) לדיון מיוחד בכל נושא עתידה של הליגה המקומית, כאשר דנו בין היתר גם על הקמת ליגה עצמאית, שתהיה מנותקת מאיגוד הכדורסל. כמו כן, פלטפורמת שידורי ה-O.T.T אושרה בישיבה הנוכחית.
נודע כי בינתיים הדעות חלוקות מאוד, כאשר דייויד בסן, שהיה בעברו בהפועל ירושלים, הוא הפרויקטור לעניין הליגה העצמאית והתבקש על ידי המנהלת לתת פתרונות לשירותים שהאיגוד נותן. כפועל יוצא בסן היה זה שהציג בפני הנוכחים בדירקטוריון מצגת עם מאזנים של הכנסות והוצאות. על רקע האפשרות שעלתה, אחד מחברי הדירקטוריון אמר ל-ONE: “לא מסוגלים להקים ליגה של כדורשת, אז ליגה עצמאית בכדורסל?”.
כעת, המנהלת תצרך לקבל החלטות דרמטיות, כשאין הסכם שיווק עם הטוטו ואילו מפעל הפיס הודיע שההסכם שיש על סך מיליון ש”ח בוטל לאור הסכסוך בין האיגוד למנהלת. לכן, במנהלת הליגה יצטרכו לקבל החלטות כדי לראות כיצד להתקדם, כשכרגע חסרים מיליוני שקלים.
ממנהלת הליגה נמסר בתגובה: “ישיבת הדירקטוריון שהתקיימה היום (שני) דנה באפשרות שאיגוד הכדורסל יממש את איומיו לביטול ההסכם עם המנהלת, והמנהלת תנהל את הליגה במנותק מאיגוד הכדורסל. הוצגה תכנית עבודה מקיפה להמשך ניהול הליגה במקרה כזה, ללא האיגוד. התכנית תקודם, והדיון בעניין יימשך בישיבה הבאה. המנהלת חזרה על כך שהיא מעולם לא ביקשה לשנות את היחסים וההסכמים שלה עם איגוד הכדורסל, וכי היא מקיימת אותם ככתבם וכלשונם”.