6 צפייה בגלריה
ולאדן איביץ'
ולאדן איביץ'
ולאדן איביץ'
(רדאד ג'בארה)
לאחר שגברה על זירה 0:3 במשחק הראשון במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הקונפרנס ליג, מכבי תל אביב תארח (חמישי, 20:30) באצטדיון בלומפילד את האזרים למשחק הגומלין. המאמן הסרבי ולאדן איביץ’, קיים מסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות מול הקבוצה מאזרבייג’ן, כאשר הוא יגיע למשחק בלי פארפה גויאגון שמתח שריר באימון המסכם לקראת המשחק וייתכן מאוד שייעדר גם מול אריס סלוניקי.
איביץ’ פתח את דבריו בהתכוננות למשחק הגומלין מול האזרים: “קודם כל יש לנו 90-95 דקות של משחק נוסף. במשחק הראשון ניצחנו 0:3 וקיבלנו מקדמה טובה אבל לא סיימנו את המשימה שלנו. בכדורגל הכל אפשרי ואנחנו צריכים להיות מודעים, להיות טובים, לשחק הכי טוב ולהשתפר במשחק מחר. זו העבודה שלנו, אנחנו מועדון מקצועני שרוצה להיות תחרותי בכל משחק וכל משחק הוא סיפור חדש. אנחנו רוצים לנצח ולסיים את העבודה שלנו”.
איביץ׳ מגיב לפרשת אוסקר גלוך וההקלטה
עוד הוסיף מאמן מכבי תל אביב: “אני אמרתי שהייתי מרוצה מהמשחק הקודם, אבל אנחנו חייבים ויכולים לשחק טוב יתר ואנחנו עובדים על זה. אנחנו חייבים ליצור יותר, עבורי זה מעט קל יותר כי אני מכיר את המועדון הרבה זמן וגם את השחקנים שהיו תחתיי אז. הייתי כאן לפני שנתיים, זה לא אותו דבר, זה שונה לגמרי, אבל אנחנו צריכים לעבוד קשה ולהתקדם בתהליך. אני חושב שמחר נראה משחק טוב יותר מהפעם הקודמת. אפשר לשחק ולסיים ב-0:0, אבל עדיין להציג כדורגל טוב יותר. אנחנו רוצים לראות תהליך”.
על הציפיות שלו מהשחקנים שלו אמר הסרבי: “קודם כל, צריכים להיות ריאליים ולהבין מה השחקנים יכולים לעשות ומה לא. אנחנו רוצים ליצור את המשחק שלנו ולגרום לשחקנים להבין מה צריכים לעשות. אני לא יכול לבקש משחקנים לעשות 100 ספרינטים ואז לבצע לחץ גבוה. אנחנו חייבים למצוא את האיזון כדי להשתפר במשחק שלנו ולהשיג ניצחונות”.
6 צפייה בגלריה
ולאדן איביץ'
ולאדן איביץ'
ולאדן איביץ'
(רדאד ג'בארה)
מאמן הצהובים התייחס גם לחזרה הצפויה של דן גלזר וניר ביטון: “אני שמח מהם, שניהם מקצוענים ועשו עבודה טובה כדי להכין את עצמם לעונה. הם יהיו איתנו מחר, אחרי תקופה ארוכה של פציעות עלינו להיות זהירים ולהגן על עצמם. לפי המידע של הרופאים הם מוכנים”.
איביץ’ התייחס גם למצבו של ערן זהבי: “זהבי עובד קשה וכולנו יודעים שהוא עבד קשה כל חייו. כל מה שהשיג היה עם הכישרון ועם המנטליות שלו. כרגע הוא מרגיש נורא שהוא לא יכול לשחק והוא לא שמח. זהבי הראשן שרוצה לשחק מחר ואני מאמין שהוא עושה התקדמות יומית. כרגע זה עניין של התנועתיות שלו ושהרופא יגיד לנו מתי הוא יכול להצטרף אלינו”.
6 צפייה בגלריה
ולאדן איביץ'
ולאדן איביץ'
ולאדן איביץ'
(רדאד ג'בארה)
על הפרשה סביב ההקלטה של אביו של אוסקר גלוך, מקסים, בו דיבר כנגד המאמן, אמר האחרון: “קודם כל אני לא אוהב לשמוע את הדברים, שמעתי את זה. הוא לא האבא הראשון ולא האחרון שאמר לי דבר כזה. כל אבא רוצה שהבן שלו ישחק וזאת העבודה שלנו. אני לא עצוב בגלל האבא, למה להיות עצוב? זאת לא עניין שלי”.
איביץ’ פרגן ליהלום של מכבי ת”א בהמשך: “אני מכיר אותו וקיבלתי מידע עליו, אני יודע על מה שעשה עם הנבחרות הצעירות. הוא מלא כישרון ואני לא יודע מה אתם מצפים ממני שאעשה. לא אוציא אותו החוצה, זה לא טוב עבורו. אני לא מאשים את אבא שלו. אני מאמין שהוא עבר את זה ואני לא רוצה לדבר על זה עוד. יש לו מנטליות חזקה והוא ילד טוב. כמובן שהוא שחקן שלנו שייאבק על תפקידו. במהלך הקריירה המון שחקנים צעירים שיחקו תחתיי ואני אוהב לעבוד עם צעירים”.
6 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי
(רדאד ג'בארה)
שרן ייני התייחס לעובדה שהוא פותח כבר עונה 16 בקריית שלום: “אני מאוד שמח להמשיך. מרגיש עדיין שאני טוב פיזית ויכול לתרום. אני רק רוצה ליהנות ממה שנשאר לי עוד בקריירה. אמרתי הרבה פעמים בעבר שאני פשוט אוהב לשחק, לא משנה באיזה תפקד. שיחקתי הכי הרבה כקשר לאורך הקריירה, אני מרגיש מאוד בנוח כבלם ואם במהלך העונה יצטרכו עזרה בתפקיד אחר אני אהיה שם לעשות את העבודה”.
על מפגש הגומלין מול זירה אמר קפטן הצהובים: “המשחק הזה הוא מאוד חשוב לנו וצריכים לבוא מרוכזים. יש להם שחקנים מסוכנים, עשינו ניתוח של המשחק ונתקן את הטעויות שלנו. זה משחק חשוב לנו כדי להשתפר גם פיזית וגם ביכולת, וצריכים להיות מרוכזים”.
6 צפייה בגלריה
ולאדן איביץ'
ולאדן איביץ'
ולאדן איביץ'
(רדאד ג'בארה)
על התחרות הצפויה עבורו העונה אמר ייני: “כל החיים שלי הייתה לי תחרות על כל תפקיד ולא קרה שלא הביאו מישהו על התפקיד שלי. אני מאוד אוהב להתחרות עם מי שאני מעריך. הייתה לי תחרות עם ניר ביטון גם בנבחרת ואני מעריך אותו על היכולת שלו וחושב שהוא רכש טוב. אני לא אויב של אף אחד ואף פעם לא הפחידה אותי תחרות. לאורך השנים הצלחתי למצוא את מקומי ואם אהיה מספיק טוב להוביל את מכבי למקומות שהיא רוצה, אני מאמין שאשחק. אם אחרים ישחקו, גם אז אני אבין את זה. אמרתי לעידן (נחמיאס) שמכבי תל אביב זה מקום עם המון תחרות ויש הרבה שחקנים שלא הצליחו עקב הלחץ. אמרתי לו שתיקו זו תוצאה גרועה ולהפסיד עוד יותר. מי שמגיע לפה צריך להתאמן על זה, נראה מי ישרוד אבל אני מאמין בעידן ובאופי שלו”.
על פתיחת העונה של מכבי תל אביב אמר הבלם: “רק בעונה אחת או שניים שלי פה התחלנו עם סגל מוכן. אנחנו לא מפחדים, יש פה הרבה שחקנים שנמצאים הרבה מאוד זמן במועדון בעקבות האופי, הגיבוש שלהם והמקסימום שהם מוציאם האחד מהשני. גם ללא שיפורים אנחנו יכולים לעשות את העבודה ושיפורים יעשו עוד יותר טוב”.
6 צפייה בגלריה
ניר ביטון
ניר ביטון
ניר ביטון
(רדאד ג'בארה)
על פרשת עומר אצילי ודור מיכה שחזרה לכותרות אמר ייני: “לא ראיתי את הפרומואים עדיין וסיפרו לי על זה היום. גם מיכה וגם אצילי התקדמו וכך גם מכבי. דיברנו על הנושא הזה, אין לנו עוד סיבה להמשיך לדבר על זה”.
כאשר נשאל על סוגיית אוסקר גלוך, אמר קפטן מכבי ת”א: “המאמן כבר דיבר על אוסקר ואמר לו להתמקד אך ורק בעבודה הטובה שהוא עושה. כולנו מאמינים באוסקר ואני מקווה לכוון אותו ולעזור לו. כל אחד בתחילת הקריירה שלו צריך להתרכז במה שהוא עושה כדי להגיע רחוק. אני מכוון את אוסקר, אבל הוא רעב ויודע מה הוא עושה. אני לא דואג לו”.
6 צפייה בגלריה
שרן ייני
שרן ייני
שרן ייני
(רדאד ג'בארה)