2 צפייה בגלריה
ברק אברמוב לצידו של דמאיו
ברק אברמוב לצידו של דמאיו
ברק אברמוב לצידו של דמאיו
(חגי ניזרי)
המשא ומתן בין קבוצת משה דמאיו לבין בעלי בני יהודה ברק אברמוב על רכישת הקבוצה מידיו של האחרון נתקלה הערב (רביעי) בבעיה במהלך הדיונים בין עורכי הדין של הצדדים, ובשלב זה המו”מ הושהה עד שיימצא פתרון.
במהלך המו”מ התגלעה מחלוקת בנוגע לסכום של 750 אלף ש”ח שנטען שמהווים חוב, ונוצרה מחלוקת בנוגע לשאלה מי ישלם את הסכום. אברמוב מצידו הסכים לכך שאם יתגלה שאכן קיים חוב הוא ישלם אותו, אבל רק לאחר שהדבר יתברר עד תום ורק כסכום האחרון שצריך להעביר, שכן אין בכוונתו להיות הראשון שמעביר כספים במידה ואכן קיים חוב.
הסיבה לכך היא שבעקבות דרישות של שחקנים ובוררויות שעוד מתקיימות ייתכן שיתגלה שהסכומים פחותים, או מנגד שיש תשלומים אחרים. כך או כך, קבוצת דמאיו אינה מוכנה לתנאי שהציב אברמוב לפיו סכום זה יהיה הסכום האחרון, ובשלב זה המחלוקת הזו פוצצה את המשא ומתן והשהתה את מעבר הקבוצה לידי דמאיו.
2 צפייה בגלריה
ברק אברמוב
ברק אברמוב
ברק אברמוב
(רדאד ג'בארה)
בשלב זה קשה לראות מצב בו הצדדים יחתמו כבר מחר על הסכם העברת הקבוצה. יש לציין כי ישנו עדיין גורם נוסף שמעוניין בקבוצה ועשוי ברגע האחרון בקונסטלציה מסוימת לקחת את הבעלות על המועדון. אברמוב, בלי קשר לרצונו להפוך לבעלים החדש של בית״ר ירושלים במקומו של משה חוגג, לא רוצה להמשיך בכל מקרה בבני יהודה, לאור התקופה הלא פשוטה שעבר כבעליה של הקבוצה מהלאומית.