2 צפייה בגלריה
שחקני אולימפיאקוס מאוכזבים
שחקני אולימפיאקוס מאוכזבים
שחקני אולימפיאקוס מאוכזבים
(עמרי שטיין)
אוהדי מכבי חיפה עוד מסרבים להתעורר מהאופוריה שאחרי ה-0:4 האדיר על אולימפיאקוס בפיראוס אמש (רביעי) וההעפלה לסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות, אך ביוון עוד כואבים את ההדחה המשפילה. בתקשורת היוונית לא חסכו בביקורת על הקבוצה של פדרו מרטינש, כאשר המאמן היה זה שעמד במוקד.
בגאזטה היווני נכתב על המבוכה: “אולימפיאקוס הריקה, מרטינש ומשבר האימון”, כאשר גם ב-SDNA ביקרו: “אולימפיאקוס ידעה דפים שחורים בהיסטוריה שלה, אך זו ההוללות של המאה הנושאת את חותמם של המאמן וההנהלה”. באתר יווני נוסף נכתב על התבוסה בפיראוס: “ ייסורים ולילה של בושה”.
אקס אולימפיאקוס, נרי קאסטיו שזכור על השנים הטובות שנתן בקבוצה, ביקר בחריפות את השחקנים: “זו הפעם הראשונה שבה ראיתי 11 שחקנים שלא יודעים לעשות דריבל”. אליו התווספה עוד ביקורת בה נטען כי “אולימפיאקוס צריכה להרוס הכל ולבנות הכל מההתחלה”.
2 צפייה בגלריה
פדרו מרטינש
פדרו מרטינש
פדרו מרטינש
(עמרי שטיין)
בינתיים כלי התקשורת היווניים מיישרים קו בכל הנוגע לסיום דרכו הצפוי של מרטינש במועדון הפאר. ב-SDNA טענו שקיימת אי שביעות רצון גדולה מאוד באולימפיאקוס מהטרגיות של ההפסד והתדמית שיצר, כאשר המאמן נתפס כאחראי העיקרי לכך והתפתחויות בגזרתו צפיות להתרחש ביממה הקרובה. עוד נכתב באתר אחר כי אולימפיאקוס כבר בחיפושים אחר מאמן חדש וש”עכשיו יותר מברור שלפדרו מרטינש אין יותר מה לתת לקבוצה. הגיע הזמן להמשיך הלאה, עבור שני הצדדים”. העורך הראשי של “ספורטיים”, יאניס חוריאנופולוס, כבר דיווח כי המאמן פוטר וההודעה הרשמית בדרך.
גול אחר גול: החגיגות של אוהדי חיפה ביציע