3 צפייה בגלריה
גיל יצחק חוגג
גיל יצחק חוגג
גיל יצחק חוגג
(רדאד ג'בארה)
אחרי ה-1:1 במשחק הראשון בטורקיה, מכבי נתניה תעלה הערב (חמישי, 19:45) לגומלין במוקדמות הקונפרנס ליג מול איסטנבול בשאקשהיר החזקה באצטדיונה הביתי בנתניה. היהלומים של בני לם זקוקים כמובן לניצחון, בין אם ב-90 דקות, 120 או בדו קרב פנדלים, כדי להעפיל לשלב הבא.
לפני שריקת הפתיחה, פרסמו בווינר את היחסים לזכייה במשחק. על פי הערכות של מומחי ה’ווינר’, הטורקים פייבוריטים לנצח ממש בפער קטן, עם יחס של פי 2.15 לניצחון. ניצחון של הצהובים – שחורים לעומת זאת, יניב יחס של פי 2.80, ואילו תיקו יניב יחס של פי 2.85.
3 צפייה בגלריה
בני לם
בני לם
בני לם
(רדאד ג'בארה)
הפועל באר שבע תתארח היום גם היא בגומלין אצל דינמו מינסק כשהיא פייבוריטית ברורה שכן המשחק נערך בטוטו טרנר ללא קהל (הקבוצות מבלארוס לא יכולות לארח במדינתן ואופ”א קבעה כי משחקי “הבית” ייערכו אצל היריבה, בלי אוהדים). ב”ש מגיעה אחרי הניצחון 1:2 במשחק הראשון, וניצחון שלה הפעם שווה פי 1.5. תיקו בין הקבוצות יהיה שווה 3.5 וניצחון עבור המארחת שווה 4.5.
3 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
(ראובן שוורץ)
במשחק השלישי, מכבי תל אביב תארח בבלומפילד למפגש הגומלין את זירה מאזרבייג’ן כשהיא מובילה 0:3 עוד מהתמודדות הראשונה בחוץ. ניצחון ביתי נוסף של הצהובים שווה 1.15, תיקו במשחק הזה יהיה שווה 5.10 והפסד לאורחת שווה 9.00.
איביץ׳ מגיב לפרשת אוסקר גלוך וההקלטה