2 צפייה בגלריה
מוחמד אבו פאני חוגג
מוחמד אבו פאני חוגג
מוחמד אבו פאני חוגג
(עמרי שטיין)
במכבי חיפה ייבדקו מול מוחמד אבו פאני את תנועת ההשתקה שהשחקן בחר לבצע לאחר כיבוש השער הרביעי במשחק אתמול (רביעי) מול אולימפיאקוס. במועדון לא מסתירים את העובדה שהתנועה של אבו פאני הייתה צורמת במיוחד לנוכח הניצחון הגדול והטירוף שהיה בקרב האוהדים ביציעים.
במועדון אמרו: "לא ברור מדוע אבו פאני החליט לבצע תנועת השתקה, אבל זה היה לא במקום וצורם". חדי העין שמו לב שמיד לאחר תנועת ההשתקה, חלק מהשחקנים רצו לעבר אבו פאני וניסו לגרום לו לשמור על איפוק. אבו פאני שאיבד לאחרונה את מקומו בהרכב, לא מצא קבוצה מעבר לים כפי שציפה ולפי שעה אם לא תהיה הצעה קונקרטית, השחקן ימשיך להיות חלק מהסגל של מכבי חיפה.
במועדון רוצים מאוד לצרף בלם זר אבל נכון לעכשיו אין אפשרות לבצע מהלך כזה, בעיקר בשל העובדה שמצבת הזרים היום מלאה וכוללת שישה זרים שברק בכר לא יהיה מוכן לוותר על אף אחד מהם. האפשרות היחידה, שבחיפה כבר העבירו הילוך לגביה, היא שדניאל סונדגרן יינשא לזוגתו היהודיה ובכך תינתן אפשרות לאזרח את השחקן, אבל גם כך זה לא הליך כל כך מהיר.
2 צפייה בגלריה
דניאל סונדגרן
דניאל סונדגרן
דניאל סונדגרן
(עמרי שטיין)
כמו כן, בקבוצה יש אופטימיות גדולה באשר להחתמתו של בוגדן פלאניץ' לשנתיים נוספות מעבר לשנה הנוכחית. אגב, המשחק של הירוקים במסגרת הסיבוב השלישי של שלב המוקדמות של ליגת האלופות מול אפולון לימסול ייערך ביום רביעי בשעה 20:00.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.
חגיגות אוהדי חיפה בפיראוס