4 צפייה בגלריה
דור מיכה
דור מיכה
דור מיכה
(איציק בלניצקי)
דור מיכה, קשר הפועל באר שבע, כתב היום פוסט באינסטגרם בעקבות פרסום התחקיר בחדשות 13 אודות הפרשה בה היה מעורב עם עומר אצילי לפני שנתיים. כזכור, במרכזו של התחקיר שחלקו השני ישודר הערב (חמישי), נחשפו התכתבויות של מיכה ואצילי בהן לכאורה עולה כי הם מדברים על שימוש בסמים ובנוסף מוצג הלך הרוח בשיח ביניהם בנוגע לבנות אשר מכונות שם על ידם, לכאורה, כ”קטינות” ו”ילדות”.
“כבר יותר משנתיים שאני שותק ומנסה להישאר מתחת לרדאר בכדי לשמור על השפיות שלי ושל משפחתי ועל כבודן ונפשן של המתלוננות. התנצלתי כבר ולקחתי את האחריות למעשיי, אך לצערי האובססיה לנושא לא פסחה גם בשבוע המאושר ביותר שבו הפכתי לאבא לראשונה בחיי. הכתבה המדוברת הינה מסולפת וכל כך מגמתית שבאה להכפיש ולרמוס צד אחד בסיפור תוך התעלמות מוחלטת מהמציאות ולעובדות הקיימות עם שימוש בהודעות לא אותנטיות ודברים שלא היו ולא נבראו מעולם”, כתב מיכה בתחילת הפוסט.
עוד כתב: “לא אכנס לפרטים מפאת כבוד למעורבים בה. אבל חשוב לי להבהיר כאן שמעולם בכל שנותיי לא נגעתי בשום סם כלשהו כפי שמנסים לתאר בכתבה. אלו שמכירים אותי יודעים זאת היטב. מיטב החוקרים של המשטרה והפרקליטות חקרו ביסודיות כל פרט ופרט תחת אווירה ציבורית מאוד טעונה ולחץ תקשורתי כבד ולבסוף ראו לנכון לסגור את התיק מחוסר אשמה. אני רוצה להדגיש זאת שוב. התיק נסגר מחוסר אשמה”.
4 צפייה בגלריה
דור מיכה ועומר אצילי
דור מיכה ועומר אצילי
דור מיכה ועומר אצילי
(איציק בלניצקי)
“הניסיון האובססיבי להעביר את ההכרעה אל בית משפט שדה ולאפשר לכל בריוני המקלדת לפזר רוע ולהרוס את תדמיתי הוא נטל כבד שאיתו אני ובני משפחתי נאלצים להתמודד. אני מקווה שכל מי שידם קלה על המקשים ינשמו לרגע ויעצרו לחשוב לפני שהם מגיבים ומפזרים דברי שנאה ורוע. לסיום אני רוצה להתנצל בפני כל משפחת הפועל באר שבע ולעומדת בראשה אלונה ברקת שהם נאלצים להתמודד עם הרעל התקשורתי סביבי בעקבות דברים שקרו בעבר ושעליהם כבר לקחתי אחריות ושהיום אני במקום אחר”.
אשתו של הקשר, אלמוג מיכה, שיתפה את הדברים וכתבה: “מי כמוני יודעת איזו דרך עברת. כולם יודעים מי אתה ואיזה לב יש לך! מאחוריך ולצידך תמיד! גאה שאתה שלי ושל אמה שלנו”.
4 צפייה בגלריה
האינסטגרם של אלמוג מיכה
האינסטגרם של אלמוג מיכה
האינסטגרם של אלמוג מיכה
(אחר)
4 צפייה בגלריה
דור מיכה
דור מיכה
דור מיכה
(איציק בלניצקי)