1 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
(רדאד ג'בארה)
אוהדי בית״ר ירושלים מתכוונים להגיע למפגן מחאה חריף ביותר ביום ראשון למשחק הסופר קאפ בבלומפילד בין פאריס סן-ז’רמן לנאנט. זהו צעד משמעותי מכיוון שמדובר באירוח שתי קבוצות מאירופה עם פרופיל תקשורתי גבוה והאוהדים של בית״ר לא מתכוונים לאפשר חגיגת כדורגל בזמן שהקבוצה שלהם קורסת.
אוהדי הקבוצה העבירו מסר בעבור המהלך: “אנחנו נגיע לשם להפגין ונגרום לכולם להבין. אם בית״ר שלנו תיפגע, לא נשב מהצד וזה לא יעבור בשקט. לא מעניין אותנו פאריס, נאנט, מסי. מעניין אותנו בית״ר ירושלים. נגיע ביום ראשון בשעה 20:00 בערב לבלומפילד, נתייצב מול שער 2 ושם ישמעו אותנו, ירגישו אותנו ויבינו שאף אחד לא יפגע בבית״ר שלנו”.
האוהדים זועמים על ההתאחדות לכדורגל ועל בקרת התקציבים ובהודעה שנשלחה לאוהדי הקבוצה נרשם: “כמו שהבטחנו ואמרנו, בכל מקום אנחנו נילחם על בית״ר שלנו. יושבים להם כמה ליצנים בהתאחדות לכדורגל וחושבים שמה שקורה עם בית״ר יעבור בשקט. אחרי כל ההתנהלות שלהם, הם חושבים שניתן להם לשבת על הכיסא שלהם והם יעשו מה שבא להם? אז אנחנו אומרים להם לא ולא, נהפוך את המדינה אם בית״ר תיפגע. ההתאחדות והליצנים שיש שם אחראים לא פחות מאחרים על המצב של המועדון, כמו שלנו אין שקט גם להם לא יהיה”.