2 צפייה בגלריה
ולאדן איביץ'
ולאדן איביץ'
ולאדן איביץ'
(רדאד ג'בארה)
מכבי תל אביב לא הרשימה הערב (חמישי), אך עמדה במשימה והעפילה לסיבוב השלישי של מוקדמות הקונפרנס ליג אחרי 0:0 מול זירה ו-0:3 בסיכום הכללי. בסיום ההתמודדות מאמן הצהובים, ולאדן איביץ’, שיתף בתחושותיו.
איביץ’ פתח: “רציתי לראות משחק אחר הערב, רצינו לשחק. אני מאמין שלא שיחקנו טוב מספיק. אנחנו צריכים לעבוד כדי להשתפר. אני לא אנתח פה את הבעיות שלנו, אנתח בפני הקבוצה שלנו. אנחנו נתקן את הדברים בינינו, בין השחקנים והצוות. מנטליות? זה לא היה משחק רגוע, השחקנים לא היו פה. לא התכוננו טוב למשחק כנראה. ניצחנו את המשחק הראשון כי היינו רציניים וכבשנו שערים מהירים. יש לנו עוד הרבה מה להשתפר”.
צפו: מכבי ת"א עושה את שלה ועוברת שלב
המאמן המשיך: “אנחנו ניתן את הכי טוב שלנו מול אירס סלוניקי. גלוך? אני מאמין שאני לא פה בפעם הראשונה, אני לא רוצה לדבר על שחקנים ספציפיים, אני מדבר על הקבוצה. הוא שחקן טוב והוא שחקן מכבי תל אביב. האם אני מאוכזב מהמצב בחלון ההעברות הנוכחי? אני לא רוצה לדבר על זה”.
איביץ': ידעתי לאן אני מגיע, זה תהליך
ניר ביטון, שערך בכורה בצהוב, שיתף: “כיף לחזור לכדורגל הישראלי. עבדתי קשה כל הפגרה כדי להגיע לרגע הזה. הגעתי למועדון גדול שנתן בי אמון. באתי כדי להחזיר להם ולתת הכל בשביל המועדון. המועדון ידע שהרצון שלי היה להישאר בחו”ל. אני בן אדם שאוהב ביטחון בחיים, מכבי הראתה לי את הנכונות שרוצים אותי ומאוד רוצים אותי. לא רציתי להיות ברירת מחדל, מכבי רצו אותי. זה מועדון גדול וענק, לא רציתי לחכות יותר מידי”.
2 צפייה בגלריה
ניר ביטון
ניר ביטון
ניר ביטון
(ראובן שוורץ)
כמו כן הקשר דיבר על היכולת: “תחילת עונה, הגיעו שחקנים חדשים. אני לא מכיר קבוצה שישר רצה עם מאמן חדש ושחקנים חדשים. בסלטיק הפסדנו שלושה משחקים מתוך שישה ולקחנו אליפות. צריך לתת זמן להתחבר, נהיה קבוצה טובה השנה. אני לא חושב שבשום קבוצה יש עניין של אינדיבידואל, אם תוציא את מסי ורונאלדו זה משחק קבוצתי. ערן הוא ווינר והוא יוסיף לנו המון, אבל זה לא עליי ועליו”.