2 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
(ראובן שוורץ)
הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את דינמו מינסק והשלימה 1:3 בסיכום שני המשחקים, ששלח אותה הערב (חמישי) לסיבוב המוקדמות השלישי בקונפרנס ליג בו תפגוש את לוגנו השווייצרית. מחזיקת הגביע לא הרשימה במשחק שנערך בטרנר בדלתיים סגורות, אך שער של רותם חטואל לקראת הסיום העניק לה את הניצחון.
מאמן האדומים מבירת הנגב, אליניב ברדה, אמר לאחר המשחק: “יש הרבה דברים טובים לקחת מהמשחק הזה. זה משחק שהיה בו רק מה להפסיד, אתה בא לכאן ורואה פתאום את טרנר ריק שזה מאוד מוזר, אבל השחקנים עמדו במשימה”.
מתנה קטנה לבאר שבע לקראת השלב הבא
ברדה המשיך: “היה חשוב לצלוח את המשחק הזה, הוא מוקש, ועברנו אותו בלי התקפי לב. יש לנו המון לאן להשתפר. רותם חטואל? המזל הולך עם מי שעובד קשה. הוא בא בגישה טובה היום, עובד קשה ומתקן את הטעויות שלו. דור מיכה? המועדון הוציא הודעה ברורה, אני מעדיף לענות על שאלות מקצועיות”.
צפו במסע"ת בש לאחר המשחק
בלם הפועל באר שבע, מיגל ויטור, אמר לאחר המשחק: “התחלנו את המשחק לא טוב, לא עשינו מה שעבדנו עליו באימונים. סוף המשחק היה יותר טוב ותיקנו דברים. הדבר החשוב זה שעברנו שלב. לשחק מול אצטדיון ריק? חוויה לא נעימה, מקווה שלא נחווה זאת שוב”. הבלם המשיך: “לוגאנו היא יריבה קשה, אני זוכר ששיחקנו נגדה לפני חמש שנים. נצטרך להתכונן וללמוד אותה. אני רוצה לעבור שלב”.
2 צפייה בגלריה
מיגל ויטור מרחיק את הכדור
מיגל ויטור מרחיק את הכדור
מיגל ויטור מרחיק את הכדור
(ראובן שוורץ)