4 צפייה בגלריה
ליאו מסי
ליאו מסי
ליאו מסי
(רויטרס)
בימים האחרונים נראה כי ברצלונה החלה להכין את הקרקע לחזרתו של ליאו מסי בסוף העונה הקרובה, כלומר בקיץ הבא. ז’ואן לאפורטה וצ’אבי סיפרו בראיונות ומסיבות עיתונאים כי ישמחו לראות את הפרעוש חוזר ללבוש בלאוגרנה, והנשיא אף הוסיף כי הוא מרגיש שהוא חייב את זה לשחקן באופן אישי.
אך בינתיים, בזמן הזה שבו בארסה מנסה להכין את הקרקע לחזרה של השחקן הגדול ביותר בהיסטוריה שלה, הארגנטינאי עדיין לא פצה את פיו, ועמדתו בנושא כלל לא ברורה. מסי לא ממהר, הוא יודע שקודם כל יש עונה לפניו, וגולת הכותרת בה היא המונדיאל בקטאר שנמצא ממש מעבר לפינה, ככל הנראה גביע העולם האחרון בו ישתתף, ושלקראתו יש לו ולנבחרת ארגנטינה תקוות גדולות.
עם כמה שזה כואב לכל אוהד כדורגל, זה ברור שהפרישה של מסי מתקרבת, אך עד אז אנו צפויים לחזות בו לעוד כמה שנים טובות, ונראה כי ההחלטה שלו איפה לשחק תהיה תלויה בעיקר במונדיאל ובעונה הקרובה בפאריס סן ז’רמן, כשהאופציות הרציניות ביותר שעומדות על השולחן הן להמשיך בשורות אלופת צרפת, לחזור הביתה לברצלונה או לעבור לליגת ה-MLS בארה”ב.
4 צפייה בגלריה
ליאו מסי
ליאו מסי
ליאו מסי
(רויטרס)
לאופציה של חזרה לברצלונה יש מצד אחד את ההיבט הסנטימנטלי, הרצון לסגור מעגל ולכפר על העזיבה הכואבת בקיץ הקודם. בנוסף לכך, יש כמובן את רצון ילדיו לחזור לעיר שבה גדלו ושבה יש להם חברים. משפחת מסי נותרה קשורה לברצלונה, יש לה בית בעיר והיא מגיעה לעיתים קרובות לבקר בו ולהיפגש עם החברים שנותרו להם בברצלונה.
4 צפייה בגלריה
משפחת מסי
משפחת מסי
משפחת מסי
(רויטרס)
מצד שני, אסור לשכוח כי עזיבתו של הפרעוש הייתה טראומטית, הוא לא רצה לעזוב את ברצלונה ובלית ברירה הראו לו את הדרך החוצה, דבר שפגע בו וביחסיו עם ז’ואן לאפורטה, ועל כן הנשיא שבקדנציה הקודמת שמר על מערכת יחסים נהדרת עם הכוכב הגדול, מנסה לשקם עמו את היחסים כדי להחזירו לקאמפ נואו.
4 צפייה בגלריה
ז'ואן לאפורטה וליאו מסי
ז'ואן לאפורטה וליאו מסי
ז'ואן לאפורטה וליאו מסי
(האתר הרשמי של ברצלונה)
מסי אמנם נפרד מהמועדון הקטלוני, אך לא עשה זאת בצורה שרצה ושמגיע לו, ולא הצליח להיפרד מהאוהדים כמו שצריך. הוא הצהיר לא פעם כי זה דבר שכואב לו, והרצון לחזור לקאמפ נואו כדי להיפרד מהיציעים שתמכו בו כל כך במהלך הקריירה שלו עלולה להיות עוד אחת מהסיבות שיסללו את הדרך לחזרתו. מה שבטוח, שאם זה אכן יקרה זה יהיה רגע מרגש במיוחד, הריקוד האחרון. כרגע – הארגנטינאי לא פוסל כלום.
צפו: כוכבי פ.ס.ז' בקבלת הפנים במלון