2 צפייה בגלריה
נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית על הפודיום
נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית על הפודיום
נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית על הפודיום
(חגי מיכאלי)
בצעד מפתיע, אחת מחברות נבחרות ההתעמלות האמנותית פורשת דווקא אחרי שזכתה באליפות אירופה. המתעמלת עמית חדוות בת ה-18 הודיעה כי לא תמשיך להתאמן ולהתחרות בנבחרת ישראל לאחר שחוותה קשיים ופציעות, כך שלא תופיע איתה במשחקים האולימפיים בפאריס 2024.
חדוות ציינה בהודעה שלה: “הדרך לא קלה ולא פשוטה. יש קשיים. יש עליות, יש ירידות. יש דמעות של אושר, אבל גם דמעות של עצב. יש פעמים שהגוף כבר עייף וקורא לך לעזרה. עברתי כמה טיפולים לא קלים בבתי החולים, אבל בסופו של דבר זכיתי לייצג את המדינה, את המשפחה ואת עצמי. אני מרגישה שהגשמתי את עצמי בהתעמלות והגיע הזמן לצאת לחיים האזרחיים”.
בנבחרת ציינו כי לעמית חדוות, אחת מהמתעמלות הבולטות, היה קשה מידי עם האימונים בנבחרת לאחר שחוותה פציעות ולאחר מכן נאלצה להגיע לאימונים של 10 עד 13 שעות מידי יום. לאחרונה המתעמלת גם החליטה כי היא מעוניינת בשירות משמעותי בצה”ל. לכן הודיעה על פרישה.
2 צפייה בגלריה
נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית
נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית
נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית
(חגי מיכאלי)
העיתוי של חדוות, להודיע על פרישה מיד אחרי שהנבחרת זכתה במדליית הזהב בקרב רב באליפות אירופה בתל אביב ורגע לפני אליפות העולם, הפתיעה רבים בענף, אך באיגוד ההתעמלות קיבלו זאת בהבנה והחלו לעבוד על הדינמיקה הקבוצתית בתרגילים בלעדיה. הנבחרת יצאה למחנה אימונים בהונגריה עם מאמנת העל של הענף, איילת זוסמן.
נבחרת ההתעמלות האמנותית של ישראל מתכוננת כעת לאליפות העולם שתתקיים בספטמבר בסופיה שבבולגריה. כבר בתחרות הזו ניתן יהיה להשיג את הקריטריון למשחקים האולימפיים בפאריס 2024, כאשר שלוש הנבחרות הראשונות יזכו בכרטיס ויבטיחו את השתתפותן מבעוד מועד. מדובר בהזדמנות פז עבור הישראליות, בהיעדרן של נבחרות רוסיה ובלארוס שלא צפויות להשתתף.