1 צפייה בגלריה
מאור בוזגלו
מאור בוזגלו
מאור בוזגלו
(רדאד ג'בארה)
מאור בוזגלו שוב נגד הפועל תל אביב. בקבוצה צריכים לשלם לו את החוב על מנת לעבור בבקרה ואמורים לעשות זאת, אך בינתיים קשר העבר הספיק לענות לאוהד שצייץ נגדו בטוויטר, לאחר שבוזגלו כתב ש”זה לא נגמר עד שזה נגמר”.
אותו אוהד כתב: “גם בזמן שמחכים להחלטת בית המשפט בנוגע לערעור הוא מנסה לחזור לכותרות באמצעות משפטים כמו "הפועל לא תפתח את העונה". יש לו מספיק כותרות לייצר מהמשפחה שלו שלא ייפול עלינו”.
בוזגלו השיב: "ערעור אין, פסק דין יש. נקודה למחשבה, אי אפשר למרוח את הזמן ואחרי זה לבקש להתחשב. מעניין אם לך לא היו משלמים שכר שנה שלמה לא היית "נופל" על המעסיק. כל עוד זה תלוי בי את העונה הם לא יפתחו. בהצלחה”.
במועדון בטוחים שיסגרו את החוב למאור בוזגלו שהיווה את המכשול כדי להעביר את הקבוצה בבקרה. שחקנים כמו יהב גורפינקל, סינטיהו סלליך, פאבלו גונזאלס, דור אלו, קייס גאנם ואנשי הצוות המקצועי ניר דוידוביץ' ועומר דמארי לא נכללו בטופס המשחק.
"בימים הקרובים זה ייפתר ונעביר את הקבוצה בבקרה", אמר גורם במועדון. מבחינה כספית, הבעלים של הפועל תל אביב רושמים הקיץ הכנסת שיא ולא תהיה להם לשלם מיידית את החובות השונים, לכן ההערכה היא שהכסף לא יוקדש לחיזוק משמעותי של הקבוצה.
האם הבחירה של ליידנר באולימפיאקוס נכונה?