1 צפייה בגלריה
שחקני ניס
שחקני ניס
שחקני ניס
(רויטרס)
אלילת המזל לא ממש הייתה היום (שלישי) בצהריים עם מכבי ת"א. אחרי שהדיחו את זירה עם 0:3 בסיכום, המשוכה הבאה של הצהובים במוקדמות הקונפרנס ליג היא אריס סלוניקי, אבל עוד לפני כן הם גילו מה מחכה להם בפלייאוף: ניס, כך נקבע בהגרלה. כמובן שעוד לפני כן מכבי צריכה להדיח את היוונים.
במכבי ת"א ידעו עוד לפני ההגרלה שניס היא היריבה החזקה ביותר שאפשר לקבל בפלייאוף - ובפער ניכר מהיתר. הצהובים היו מדורגים בהגרלת השלב האחרון לפני הבתים, אבל הם עמדו בפני יריבות פוטנציאליות לא פשוטות כשגם היידוק ספליט/ויקטוריה גימראייש היו על הפרק וכך גם קוניאספור (שתפגוש את ודוז), בנוסף לוויקינג הנורבגית/סליגו רוברס מאירלנד. כל אלה, כאמור, היו אופציות עדיפות על פני ניס, אך רצונות לחוד ומציאות לחוד.
משחקי שלב הפלייאוף יתקיימו ב-18 וב-25 באוגוסט ואם מכבי ת"א תעפיל אליו אחרי צמד המפגשים עם אריס, היא תהיה אנדרדוג מובהק מול הצרפתים. ניס החזירה לאחרונה את לוסיאן פאברה שאימן אותה גם בין 2016 ל-2018 והוביל אותה למקום השלישי לפני שהמשיך לבורוסיה דורטמונד. בנוסף לכך ניס התחזקה לאחרונה בארון ראמזי ובקרוב צפוי להצטרף אליו גם קספר שמייכל.
ניס שיחקה במוקדמות ליגת האלופות בפעם האחרונה בעונת 2017/18, אז היא הודחה בפלייאוף על ידי נאפולי. בעונת 2020/21 היא שיחקה בשלב הבתים של הליגה האירופית, שם הייתה באותו בית עם הפועל ב"ש, באייר לברקוזן וסלביה פראג. המפגש הראשון עם הדרומיים הסתיים בניצחון ביתי 0:1 של הצרפתים ובארץ ב"ש גברה על ניס באותה תוצאה משער של רותם חטואל. את אותו בית סיימה ניס במקום הרביעי, אחרי ב"ש (שלישית) וגם לברקוזן (ראשונה) וסלביה (שנייה).
איביץ': ידעתי לאן אני מגיע, זה תהליך
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.