4 צפייה בגלריה
עדן קארצב
עדן קארצב
עדן קארצב
(איציק בלניצקי)
עדן קארצב המריא הבוקר (רביעי) לרוסיה, מלווה באביו ובסוכנו אבי נמני, כאשר אליהם חבר הסוכן בועז גורן, שתיווך בעסקה בין דינמו מוסקבה הרוסית לבין מכבי נתניה והשחקן, כפי שנחשף אמש ב-ONE.
קארצב יתרשם מהמועדון ולאחר מכן צפוי לחתום על חוזה לשלוש עונות, במהלכן ירוויח 550 אלף דולר בכל עונה, כשכאמור נתניה תקבל עבור העסקה 2.8 מיליון אירו, ש-20% מהם ילכו לטובת מכבי ת"א כחלק מעסקת גבי קניקובסקי.
בשעות שלאחר פרסום הידיעה ב-ONE על מעברו הצפוי של קארצב, אוהדי הקבוצה זעמו על המהלך ועל כך שבמהלך שלבים רבים במהלך הקיץ, נטען כי השחקנים הבכירים יישארו. הודעות נשלחו לבכירים במועדון בביקורת על המהלך, כאשר במועדון הבהירו כי לא הייתה אפשרות להשאירו.
4 צפייה בגלריה
בנתניה טענו שלא הייתה אפשרות להשאירו. קארצב
בנתניה טענו שלא הייתה אפשרות להשאירו. קארצב
בנתניה טענו שלא הייתה אפשרות להשאירו. קארצב
(איציק בלניצקי)
כבר לפני חודש הגיעו מספר הצעות על השחקן, כולל אחת מא.א.ק אתונה היוונית בסכום של 1.4 מיליון אירו. בנתניה סירבו לשמוע על המהלך והבהירו זאת לשחקן, כשגם ההצעה הנוכחית בסכום כה גבוה, נתקלה בסירוב מצד הבעלים אייל סגל.
אך קארצב לחץ ולחץ. הוא קיים לא מעט שיחות עם המאמן בני לם והמנהל המקצועי אלמוג כהן, כשגם הבעלים, שאמנם הבהיר כי הוא זז הצידה, אך עדיין מעורב, היה כמובן בסוד העניינים. "אל תעצרו אותי" אמר להם קארצב. "זה סכום גדול עבורי. אם חס ושלום יקרה לי משהו בעתיד? יש לי פה הזדמנות לסדר את העתיד שלי".
4 צפייה בגלריה
"אל תעצרו אותי". קארצב
"אל תעצרו אותי". קארצב
"אל תעצרו אותי". קארצב
(רדאד ג'בארה)
בנתניה הבינו שאין מנוס משחרור הקשר ושלא ישתלם להחזיק שחקן בכוח: "אנחנו מבינים אותו. מבחינתנו רצינו שהוא יישאר ועשינו הכול כדי שזה יקרה", אמר גורם בכיר במועדון. "אבל מצד שני, אתה יכול לעצור ילד צעיר שמקבל משכורת כזאת?"
למעשה, עד הידיעה שפורסמה כאן אמש, בנתניה שמרו על המשא ומתן בצורה חשאית. מעבר לכך, הם רצו להתכונן אליו ככל הניתן ולסגור עם שחקן מחליף עוד בטרם תיחתם העסקה, אך הדבר לא קרה.
4 צפייה בגלריה
עדן קארצב
עדן קארצב
עדן קארצב
(רדאד ג'בארה)
גם כיום, למרות לחץ האוהדים למציאת תחליף הולם, במועדון מסרבים למהר ומעדיפים לקחת עוד כמה ימים על מנת למצוא מחליף ראוי. אביאל זרגרי הוא כרגע המועמד המוביל להצטרף, אך טרם קיבל החלטה אם להצטרף או לעבור למכבי חיפה, כאשר כפי שפרסמנו, שי אייזן ונדב נידם מועמדים להצטרף גם הם מהסיבה שבנתניה רוצים לצרף שני שחקנים.
האופציה של צירוף זר בעמדה של קארצב ושחרורו של אריך ברקו המאכזב לא עולה כרגע על הפרק ובנתניה ישקלו אותה רק אם לא יצליחו לסגור מועמד ראוי. היום כאמור קארצב המריא לרוסיה והוא בכל אופן צפוי לשוב לישראל, כדי להיפרד מחבריו ומהמקום בו פרץ והפך אולי לקשר האחורי המוביל בליגה תוך פחות משנה.