1 צפייה בגלריה
גיא מזרחי עם הכדור
גיא מזרחי עם הכדור
גיא מזרחי עם הכדור
(האתר הרשמי של מכבי ת"א)
הפועל חיפה מצרפת שחקן 11 העונה והוא המגן גיא מזרחי ממכבי ת"א, כאשר מדובר בהשאלה עד תום העונה. מזרחי יהווה אלטרנטיבה לדור מלול שלא ישחק הערב (רביעי, 20:30) בכל מקרה מול ריינה בגלל פציעה.
מזרחי בן ה-21 הושאל בעונה החולפת לעירוני קריית שמונה. המגן הימני גדל במחלקת הנוער של הצהובים וימשיך לצבור ניסיון בליגת העל, הפעם תחת הדרכתו של ניר קלינגר בחיפה.
כמו נדב נידם, שהשאלתו להפועל ירושלים כבר נסגרה, גם מזרחי ממשיך להתאמן עם מכבי תל אביב ולהוות אופציה למאמן שלה, ולאדן איביץ’, והוא לא יעבור עד אשר הצהובים לא יאשרו את ההשאלה באופן סופי בהתאם לצרכים של המאמן הסרבי ואישורו. לצורך העניין, גם אחה”צ מזרחי הגיע להתאמן עם הקבוצה בקריית שלום לקראת אריס סלוניקי ובניגוד לשחקנים אחרים שלא בתכניות ומתאמנים בנפרד, הוא עדיין מתאמן עם הקבוצה ואף רשום בסגל לאירופה.
בחזרה לחיפה. בכרמל מקווים להשיג ניצחון ראשון אחרי ההפסד לבני סכנין. ניר קלינגר צפוי לערוך מספר שינויים לעומת ההרכב שפתח, כאשר אלון תורג'מן צפוי לפתוח בחוד. האדומים מהכרמל מבינים את חשיבות המשחק ובלם הרכש קונסטנטינוס סוטוריו יערוך הופעת בכורה וישולב במשחק.
קלינגר:"המטרה הראשונה פלייאוף עליון"