4 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
(עמרי שטיין)
במכבי חיפה אמנם מנסים לשדר שעד שזה לא גמור זה לא גמור והם עדיין צריכים לעבור בהצלחה את הגומלין מול אפולון לימסול על מנת להגיע לשלב הפלייאוף מול הכוכב האדום בלגרד, אבל במקביל, כל בר דעת בקבוצה יודע שאלופת ישראל נמצאת מרחק נגיעה מליגת האלופות בפעם השלישית בתולדותיה אם תעבור בהצלחה את המפגש הכפול בפלייאוף וכי משחק הגומלין בשלישי הבא בקפריסין הוא לפרוטוקול בלבד.
"ברור לנו שאנחנו נמצא את עצמנו בפלייאוף אחרי שהשגנו מקדמה כזאת בסמי עופר עם 0:4 ומצפה לנו בשלב הבא משוכה סופר קשה, קבוצה שדורסת היום כל מה שזז. זה יהיה מפגש קשוח מול הכוכב האדום. מדובר בקבוצה מפחידה ואם נעבור אותם ונגיע לליגת האלופות זו תהיה הפתעה, ואם לא אז גם עשינו נעשה הישג נהדר כאשר נגיע לליגה האירופית", אמרו בסיפוק בחיפה. אמש, כשעתיים אחרי שריקת הסיום בסמי עופר, הכוכב האדום הביסה בביתה 0:5 את פיוניק ירבאן במשחק הראשון ביניהן בסיבוב השלישי וגם עבורה הגומלין בשבוע הבא חסר משמעות.
ערב המשחק מול לימסול, בחיפה שידרו מהרגע הראשון שמדובר ביריבה מאורגנת וטובה יותר מאולמפיאקוס. בפועל התברר שמדובר ביריבה שבמקרה הטוב יכולה הייתה לדגדג את חיפה של היום ולא יותר מכך. בקבוצה מודים שהפערים היו גדולים וכי מרכיב הכושר הגופני והעובדה שהקבוצה נמצאת בכושר משחק הרבה יותר טוב מלימסול, הכריעו את המפגש בסמי עופר. אגב מכל משחקי הבית עד כה העונה במסגרת האירופית הקבוצה רשמה הכנסה ממכירת כרטיסים של כ-2.3 מיליון שקל.
בכר: "הדגש היה מההתחלה להתנפל וללחוץ"
בחיפה מציינים ולא במקרה את עבודת הסקאוט שנעשתה על היריבה כאשר קטעי וידאו של לימסול ממשחקי ההכנה, כמו למשל מול טורינו, הגיעו לידי אנשי חיפה שידעו לנתח את היריבה, דבר שהקל בהכנה הטקטית לקראת המשחק. אחת המטרות העיקריות בהכנה הייתה לשחק על המגן הימני של לימסול ואכן לא מעט מצבים הגיעו מאותו אגף שחיפה הפעילה את כל כובד משקלה כולל השער הראשון שהגיע מבישול מצוין של פייר קורנו. הקפריסאים היו בטוחים שחיפה לא ראתה אותם העונה והופתעו שהמשחק הגיע לירוקים.
4 צפייה בגלריה
עלי מוחמד
עלי מוחמד
עלי מוחמד
(עמרי שטיין)
בכל הנוגע למאמן ברק בכר, מהרגע הראשון הוא החליט להמשיך עם אותו הרכב שהביס שבוע קודם לכן את אולמפיאקוס: "לא היה שום סיבה שבכר ישנה את ההרכב. איך אפשר בכלל לחשוב על הרכב אחר מזה שפירק את היוונים?" תהו בחיפה.
4 צפייה בגלריה
ברק בכר מאושר
ברק בכר מאושר
ברק בכר מאושר
(עמרי שטיין)
מי שגנב את ההצגה במשחק היה עלי מוחמד שכבש את צמד שערים. הקשר שמכונה "קוברה" מוכיח כל פעם מחדש שמדובר באחד הזרים הטובים שהגיעו לכרמל וכי לברק בכר לא יהיה פשוט לבחור מי מבין ששת הזרים המצוינים שעומדים לרשותו יישב בספסל. בחיפה מציינים בנוסף גם את הכושר המעולה שנמצא בו דולב חזיזה כמו גם פייר קורנו. חזיזה שלא חשב איך לנסות ולספוג את הצהוב השלישי על מנת לא לשחק בגומלין, יצטרך עכשיו להיזהר לא לספוג בגומלין צהוב נוסף אחרת יצטרך לשבת בחוץ מול הכוכב האדום בסמי עופר. אפשרות נוספת היא שחזיזה כלל לא ישחק בגומלין על מנת שלא לסכנו.
4 צפייה בגלריה
דולב חזיזה מאושר
דולב חזיזה מאושר
דולב חזיזה מאושר
(עמרי שטיין)
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.