2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים
(איציק בלניצקי)
הפועל חיפה ממשיכה להידרדר ולקרוס. אם במשחק גביע הטוטו הראשון שהסתיים בהפסד מול בני סכנין עוד היה ניתן להכיל ולהפנים את היכולת, הרי שאמש (רביעי) מול העולה הטרייה לליגת העל בני ריינה, הקבוצה של ניר קלינגר קרסה לגמרי וספגה הפסד רציני של 3:1. מדובר בהפסד כואב לנוכח היכולת החלשה של מרבית שחקני הקבוצה ובהם הזרים החדשים שהגיעו: הבלם אנדרי מירון וניקיטה מוטפאן.
לא לחינם ניר קלינגר העביר ביקורת קשה על השחקנים בסיום המשחק ורמז שיהיו שינויים כואבים בסגל. מי שלזכותו ראה לפני כולם את הנולד הוא יואב כץ שמיד לאחר התבוסה במחנה האימונים 3:0 מול קרמיוטיסה הקפריסאית העביר ביקורת קשה על התצוגה: "אנחנו חייבים להתעורר ומהר. ביזינו את האוהדים שעשו את כל הדרך לנוף הגליל והכי גרוע מבחינתנו שיצאנו עוד בזול מול ריינה ולא ספגנו מעל שלושה שערים", ציינו בקבוצה.
כץ שכבר לא נמצא בארץ החליט הפעם שלא כהרגלו שלא לבקר את המאמן ואמר: "הצעקות אחרי התבוסה בקפריסין לא עזרו. זה היה נראה לא טוב ואני הרמתי את הקול על השחקנים. ניר גם הרים את הקול. קיווינו לפתור את זה אבל זה לא עבד. הפועל חיפה במשחק הבא תהיה קבוצה אחרת לגמרי. כנראה שדברי התוכחה שלנו לא עזרו. ננסה ללכת בצורה אחרת. חלק גדול מהפתרון יבוא מבפנים, מהשחקנים עצמם. אני מכיר את האישיות שלהם”.
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים
(איציק בלניצקי)
“התוצאה אתמול משקפת נכון את מה שקרה. בשבעה משחקים כבשנו רק שלושה שערים וספגנו שערים שלא היינו צריכים לקבל", הוסיף כץ. התחושה הכללית בקבוצה היא שמשהו לא טוב מתגלגל לפתחה של הליגה ואם כבר עכשיו לא יהיה שינוי דרסטי, יהיה קשה לעמוד ביעדים שהקבוצה הציבה לעצמה לעונה הקרובה.