1 צפייה בגלריה
משה דמאיו
משה דמאיו
משה דמאיו
(ראובן שוורץ)
משה דמאיו, בעל הבית חדש/ישן של בני יהודה, יעמוד היום (חמישי) בפני הוועדה להעברת זכויות ניהול בקבוצות כדורגל. דמאיו העביר להתאחדות לכדורגל את האישורים הנדרשים, כולל יתרות חשבונות בנק והפקת ערבות בנקאית בסך של כ-700 אלף שקל, אותם צריך להפקיד כל בעלים בליגה הלאומית.
קודם לכן דמאיו היה הבוקר בדיון על בקשה לפירוק בני יהודה שהגיש ארגון השחקנים בגלל חוב לחלק מהשחקנים על חודש מאי מהעונה החולפת וכן בגין פרמיות שלא שולמו. הבקשה נמחקה אחרי שהושגה פשרה בין הצדדים כי השחקנים יקבלו 50% מהחובות עד יום שני ולאחר מכן יתקיימו עמם פגישות כדי להגיע לסיכום על היתר.
אגב את 750 אלף השקלים שברק אברמוב משלם לבני יהודה בגין תקופתו בקבוצה הוא עושה בעשרה תשלומים שווים, בצ'קים עוקבים בסך של 75 אלף שקל כל אחד החל מ-1.9.2022. כמו כן הלוואת הבעלים של אברמוב בסך של 1.900,000 מיליון שקל הופכת להיות השקעת בעלים בלתי חוזרת וקבועה לטובת העמותה של בני יהודה.
דמאיו עם רייכרט וקדוש בדיון בבית המשפט
אגב, בהסכם רכישת המועדון של משה דמאיו מברק אברמוב יש סעיף מעניין לגבי הצבע בו תשחק הקבוצה: "משה דמאיו מתחייב, כפי שהתחייב ברק אברמוב כלפיו, כי שם המועדון יישאר "בני יהודה" וכי מדי הקבוצה יישארו בצבע כתום ושחור. כמו כן מתחייב משה דמאיו, כפי שהתחייב ברק אברמוב כלפיו, כי המועדון לא יתאחד או יתמזג עם מועדון מקצועני אחר".
לפי ההסכם, אם דמאיו יפר את ההתחייבות: "התחייבות יסודית של משה דמאיו שהפרתה תחייב בפיצוי מוסכם של חמישה מיליון שקל כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן, כפי שהחייב ברק אברמוב כלפי משה דמאיו".