2 צפייה בגלריה
ג'ני סימס
ג'ני סימס
ג'ני סימס
(שחר גרוס)
ג'ני סימס, השחקנית המצטיינת של העונה שעברה בליגת ‘אתנה’ ווינר לנשים, תהפוך בקרוב מאוד לאזרחית ישראלית ותשחק בנבחרת ישראל ביורובאסקט שיתקיים בארץ ביוני 2023. בימים האחרונים הושלם הליך אזרוחה של סימס והיא תקבל דרכון ותעודת זהות כשתגיע ארצה בקרוב. השחקנית תחזור לישראל עם סיום משחקי ליגת ה-WNBA, שם היא משחקת עם פיניקס מרקורי ומתמודדת על העפלה לפלייאוף.
סימס הגיעה ארצה בתחילת עונת 18\2017 ושיחקה באותה עונה באליצור רמלה והפועל פ"ת, ובהמשך שיחקה במדי בני יהודה וא.ס. רמה"ש. בעונה האחרונה הצעידה את הפועל ראשל"צ לזכייה היסטורית בגביע המדינה, שם נבחרה ל-MVP, ולסדרת גמר הפלייאוף במה שהוביל לבחירתה כשחקנית המצטיינת של הליגה.
מאיגוד הכדורסל נמסר: “אנחנו מבקשים לפני הכל להודות לשרת הפנים איילת שקד, שהבינה את הצורך שלנו בסימס כדי לחזק את נבחרת ישראל לקראת המשימה החשובה של אליפות אירופה בישראל, ולרב גלויברמן שסייע ככל יכולתו. אנו רוצים להעמיד נבחרת חזקה ותחרותית באליפות שתתקיים בארץ ומבינים שכדי לעשות זאת צריך לחזק את הנבחרת. ג'ני הראתה בשנותיה כאן מחויבות גדולה, רצון אדיר וגרף שיפור מתמיד. אנחנו בטוחים שתסייע לנבחרת ולנו לקדם את כדורסל הנשים בישראל'.
2 צפייה בגלריה
ג'ני סימס
ג'ני סימס
ג'ני סימס
(באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל)
סימס מסרה משיחה מארה"ב: 'אני משחקת כדורסל מקצועני שש שנים מהן חמש בישראל. העובדה שאני משחקת בישראל עזרה לי לפתח את עצמי כשחקנית וכאדם שהפכתי להיות היום. אני שמחה וגאה להיות חלק מנבחרת ישראל וחלק ממשפחת הכדורסל הישראלי לתמיד. אל אל ישראל'.