2 צפייה בגלריה
תמר זינגר
תמר זינגר
תמר זינגר
(FIBA.COM)
נבחרת הנערות של ישראל עד גיל 18 פתחה באופן נהדר את אליפות אירופה עם ניצחון מרשים מאוד, כשהביסה את בוסניה 54:87 בזכות משחק יוצא מן הכלל. שיראל נחום הצטיינה עם 15 נקודות.
נעמה הלוי (נכדתו של עמירם הלוי, יושב ראש איגוד הכדורסל) פתחה נהדר עם שתי שלשות ואסיסט להילה קארש בדרך ליתרון 2:8. הבוסניות נכנסו לקצב עם נקודות בצבע, אך הרבע הראשון היה שייך כולו לנעמה הלוי שעם 11 נקודות ו-3 אסיסטים הצעידה את הנבחרת של רועי אייזנברג ליתרון 13:21 בתום הרבע הראשון. ליהיא עזורי (ביתו של גיא עזורי) ופייסיו אולהולה פתחו את הרבע השני עם נקודות בצבע והעלו את הנבחרת ליתרון 18:25. רוני גופר הוסיפה שלשה, אלא שנבחרת בוסניה התקרבה עד ל-29:30 אחרי ריבאונד התקפה. המשחק הצמוד נמשך והלוח הראה במחצית 34:35 לישראל.
שתי הנבחרות התקשו לייצר נקודות בפתיחת הרבע השלישי, אך הנבחרת יצאה ראשונה מהקיפאון. דקות הגנתיות נהדרות של ישראל, עם הרבה הקרבה וחטיפות, עזרו לייצר ריצה של 0:25 בדרך ליתרון 38:63 בסיום הרבע השלישי. מכאן, הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד ונבחרת הנערות סימנה וי על משחק הפתיחה. ישראל הוגרלה לבית ד’ באליפות האירופה עד גיל 18 ומלבד בוסניה, אותה כאמור הביסה, החבורה בכחול לבן תפגוש גם את צרפת וגרמניה בבית.
2 צפייה בגלריה
רועי אייזנברג
רועי אייזנברג
רועי אייזנברג
(צילום: אודי ציטיאט, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל)
קלעו לנבחרת ישראל: שיראל נחום 15 נקודות, עמית טרנר 13, נעמה הלוי והילה קארש 11 כ”א, תמר זינגר 9, מיקה ביטן 7, רוני גופר 6, הודיה קבדה 5, פייסיו אולהולה 4, ליהיא עזורי ורומי אלבז 2 כ”א.