2 צפייה בגלריה
דור פרץ
דור פרץ
דור פרץ
(איציק בלניצקי)
במכבי תל אביב רוצים מאוד לראות את דור פרץ חוזר הקיץ לקבוצה אחרי עונה אחת בליגה האיטלקית במדי ונציה. בין הצהובים לשחקן עדיין יש פערים לגבי החוזה, כאשר בנוסף הוא מחזיק בשתי הצעות מקבוצות בחו”ל, עמן הוא מנהל משא ומתן.
ההחלטה סופית בנושא שלו אמורה להתקבל ביום ראשון או שני על פי נציגו, אבי נמני, שאמר את הדברים בתכנית טרנספר מארקט ב-ONE. כרגע בכל אופן אין הסכמות מול הצהובים לגבי אורך החוזה, אך בקבוצה של ולאדן איביץ’ קיימת אמונה שישנם סיכויים גבוהים לחזרתו של הקשר, אולי כבר בשבוע הבא. הצדדים בכל מקרה קבעו להמשיך את השיחות ביום שישי אחרי חזרת מכבי ת”א מיוון.
במועדון ממשיכים לעבוד חזק על החזרת ליגיונרים כפי שעשו בקיץ עם ערן זהבי וניר ביטון – ודור פרץ הוא לא היחיד. בנוסף אליו, גם מול אלי דסה נמשכים המגעים כדי להחזיר אותו, והצהובים אופטימיים לגבי צירוף השניים למרות הפערים שכרגע אינם מוגדרים כמהותיים.
2 צפייה בגלריה
אלי דסה
אלי דסה
אלי דסה
(ראובן שוורץ)
אחרי פערים של כ-200 אלף אירו לעונה בין הצדדים, נרשמה התקרבות גדולה מול המגן, כאשר הצהובים הרימו את ההצעה שלהם עבורו ובהצעה החדשה הפערים כבר צומצמו באופן ניכר. כעת במועדון מאמינים כי עלו הסיכויים של השחקן לחזור לישראל אחרי שלוש העונות שלו בוויטסה. כזכור, על ניסיון הצהובים להחזיר את דסה לקריית שלום פורסם לראשונה ב-ONE כבר בחודש אפריל.
הקיץ התקוע של מכבי VS הרכש הנוצץ של אריס