3 צפייה בגלריה
כותרות העיתונים בספרד
כותרות העיתונים בספרד
כותרות העיתונים בספרד
(צילום מסך)
ברצלונה עשתה הקיץ מסע רכש נוצץ ומבטיח שהעלה את הציפיות לשמיים, כאשר העיניים היו נשואות בציפייה למשחק של הקטלונים אמש (שבת) מול ראיו וייקאנו במחזור הפתיחה ולהופעת הבכורה של רוברט לבנדובסקי בליגה הספרדית. אך ציפיות לחוד ומציאות לחוד, לפחות כרגע. בארסה סיימה ב-0:0 מאכזב ולמרות שמדובר במחזור הראשון, התקשורת הספרדית לא ריחמה על שחקניו של צ’אבי.
ב’ספורט’ הקטלוני נכתב: “בארסה התוססת של קדם העונה הייתה מתוסכלת מול ראיו”, אך בשער העיתון דווקא השאירו מקום אופטימיות: “זאת רק ההתחלה”. ב’מונדו דפורטיבו’ כתבו על השער: “בכורה מרה, ראיו קיררה את האופוריה של בארסה”. ב’אס’ המזוהה יותר עם ריאל מדריד תוארה ראיו וייקאנו כ”קריפטונייט” של ברצלונה – כלומר, נקודת החולשה של הבלאוגרנה. ב’מארקה’ עקצו את המאמן: “לאפורטה עושה את העבודה שלו, צ’אבי עדיין לא”.
פדרי עזב את ההתמודדות כשהוא פצוע ופרנק קסייה החליף אותו. פרנקי דה יונג שנכנס כמחליף דווקא זכה למחמאות: “אמנם דוחקים אותו לפינה, אבל זה מוציא את הגאוניות שבו”, נכתב ב’מונדו דפורטיבו’. צ’אבי התייחס אליו בסיום ואמר: “פרנקי לא שחק ספסל, אני עדיין לא יודע מה יקרה איתו בשוק, אבל אני מבטיח שאם הוא יישאר הוא יהיה משמעותי עבורנו”.
3 צפייה בגלריה
צ'אבי ופרנקי דה יונג
צ'אבי ופרנקי דה יונג
צ'אבי ופרנקי דה יונג
(רויטרס)
צ’אבי לא קיבל בקלות ראש את איבוד הנקודות והוסיף: “זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו. הגענו לאזור שלהם, אבל לא היינו יעילים. זו רק נקודה אחת, זה לא מספיק אבל אנחנו צריכים להמשיך להאמין במודל ולעבוד קשה. אני מבין את האכזבה כי יצרנו הרבה ציפיות. אנחנו צריכים לנתח את המשחק היטב, לשפר ולהמשיך, גם אני מאוכזב”.
3 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(La Liga)
עוד הוסיף מאמן בארסה: “הקבוצה הייתה יותר לחוצה מבדרך כלל. אמרתי להם שהלחץ עליי עכשיו. ראיו טובים מאוד מבחינה הגנתית, הם עשו עבודה טובה מאוד מבחינה טקטית. טר שטגן מציל אותנו. הוא עשה את זה היום ובגלל זה אני מאמין בו”. בספרד מציינים שלמאמן יש את אחוז הניצחונות הנמוך ביותר בבארסה ב-20 השנים האחרונות. לארנסטו ואלוורדה היו 66.9%, לקיקה סטיין 64%, רונאלד קומאן סיים עם 58.21 ולצ'אבי רק 52.63%.
התרגשו? הבכורה של לבנדובסקי נגמרה בתיקו