3 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים מודים לקהל
שחקני בית"ר ירושלים מודים לקהל
שחקני בית"ר ירושלים מודים לקהל
(איציק בלניצקי)
אחרי שעידן ברק אברמוב נפתח בהפסד 2:1 להפועל תל אביב בגביע הטוטו, הצוות המקצועי בבית״ר ירושלים רוצה חיזוק לקבוצה. בבית וגן מדברים על הצורך בשניים או שלושה שחקנים זרים ועוד שחקן ישראלי. ״עם חיזוק מתאים תהיה פה קבוצה טובה העונה״, אומרים בצוות המקצועי.
ברק אברמוב מתקדם עם השינויים שהוא מתכנן לקבוצה ועל פי גורמים בבית״ר הוא צפוי למנות את כפיר אדרי (שכבר הביע את הסכמתו) למנכ״ל המועדון, במקומו של המנכ”ל כיום מוני ברוש, שרצה לעזוב לפני תקופה ארוכה, אך לזכותו ייאמר שנשאר בקבוצה כדי לא לנטוש אותה כשהייתה בצרות ועל מנת שתהיה מסגרת ושבית”ר תצלח את המשבר למרות שכבר תכנן לעזוב מזמן.
למעשה, אברמוב כבר הגיע לסיכום עם כפיר אדרי שיתחיל חפיפה בבית וגן בתקופה הקרובה, כאשר מבחינת הבעלים משרת המנכ”ל היא משרת אמון, כפי שקורה בלא מעט מקומות.
3 צפייה בגלריה
ברק אברמוב וכפיר אדרי
ברק אברמוב וכפיר אדרי
ברק אברמוב וכפיר אדרי
(חגי מיכאלי)
בנוגע למשחק אתמול, בבית״ר מודים כי חסרונם של השחקנים (שלאורך כל טרום העונה תורגלו בהרכב גם במחנה האימון וגם במשחקי האימון), פגע ביכולת של הקבוצה אתמול. ״אפילו אימון אחד בקושי עשינו עם ההרכב שפתח אתמול, אבל אחרי שהכול יסתדר ועם חיזוק מתאים, אנחנו נראה אחרת״, סיכמו בירושלים.
השבוע יוכרע היכן ישחק אביאל זרגרי העונה, במכבי חיפה או בבית״ר ירושלים. ״זו סאגה שצריכה להיגמר השבוע, כי אנחנו נצטרך לדעת אם להתכונן איתו או בלעדיו לעונה הזו. אני אשמח מאוד אם הוא יישאר״, אמר מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס.
אבוקסיס: ״יש אנרגיות טובות בקבוצה״
קפטן הקבוצה אופיר קריאף אמר: ״אני שמח שברק רכש את הקבוצה ושאנחנו יוצאים לדרך חדשה. יום לפני הרכישה כולנו היינו עם הראש באדמה, עושים טלפונים לכל גורם אפשרי, מנסים לגייס את כולם, היינו אובדי עצות ואז למחרת קמים לבוקר חדש. אני מקווה שיצטרפו עוד שחקנים ונהיה קבוצה חזקה ובעזרת השם נעשה עונה טובה.
לגבי המשחק, כולם ראו שהיינו חבורה לוחמת, תמיד מול הפועל תל אביב האנרגיות והמחויבות עושות את שלהן, עלינו בהרכב מאולתר שלא תורגל בכלל בהכנות לעונה הזו, אני בטוח שבליגה הדברים יראו אחרת״.
3 צפייה בגלריה
אופיר קריאף
אופיר קריאף
אופיר קריאף
(איציק בלניצקי)
בבית״ר מודאגים מהפציעה של דגני ומקווים שתוצאות הבדיקות שיעבור השחקן לא יעידו על פציעה חמורה.