5 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם ירדן שועה
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם ירדן שועה
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם ירדן שועה
(איציק בלניצקי)
בית"ר ירושלים מודל 2022/23 תחת הבעלים החדש ברק אברמוב יצאה אתמול רשמית לדרך לאחר שעברה את הבקרה והוועדה להעברת זכויות, וככה גם נראתה במשחק הבכורה שלה בהפסד 2:1 מול הפועל תל אביב בגביע הטוטו.
הקבוצה שיחקה למעשה לראשונה העונה במשחק אימון, חסרה מספר שחקנים (בגלל החוב למרקו יאנקוביץ', סאגה שתיסגר סופית בימים הקרובים ותוסר ההגבלה של פיפ"א), אך למעשה שיקפה את הקבוצה שצפויה להיות העונה, קבוצה שתלחם על חייה בליגת העל.
המאמן יוסי אבוקסיס דיבר אתמול לאחר המשחק על הזרים שיצורפו בהמשך שאמורים לעזור לקבוצה, אך לפי שעה הבעלים הטרי, ברק אברמוב, לא מתכוון לחזק את הקבוצה מאחר והקבוצה כבר השתמשה בכל התקציב שהעמיד לרשותה.
5 צפייה בגלריה
ברק אברמוב
ברק אברמוב
ברק אברמוב
(חגי מיכאלי)
לאברמוב הייתה אמש הופעת בכורה בבלומפילד כבעלי בית"ר ירושלים. לפני המשחק הוא אף נכנס לחדר ההלבשה ואיחל הצלחה לשחקני הקבוצה. בסביבת הקבוצה העריכו כי אברמוב יגיע השבוע לראשונה למתקן האימונים בבית וגן ואף ישוחח עם שחקני הירושלמים.
הקבוצה למעשה ניצלה כמעט לגמרי את כל תקציב השחקנים שעבר בבקרה התקציבית בסך של כ-12 מיליון שקלים, ולאברמוב אין כוונה בשלב זה להוציא עוד כספים ולהיכנס להרפתקאות כלכליות לפני שהקבוצה גייסה ספונסרים וכו'. הוא רוצה לראות מה מצבה מבחינת רמת ההכנסות, והאם גם בפרמטר זה אברמוב יצטרך עוד לשלם מכיסו.
עד כה, אוהדי בית"ר רכשו רק כ-2,300 מנויים לעונה הקרובה, ובבית"ר ממתינים לראות מה יהיה המספר של המנויים הכללי שהאוהדים ירכשו. בסביבת הקבוצה גם הזכירו אתמול: "אסור לשכוח, עד לפני מספר ימים לא ידעו בכלל האם תהיה פה קבוצה בליגת העל, יוסי אבוקסיס הצליח להחזיק פה קבוצה שכולם היו באוויר, לא דבר פשוט, כולם היו באי ודאות שזה גם לא פשוט. לולא אבוקסיס הכול פה היה מתפרק".
5 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
(חגי מיכאלי)
לגבי השוער נתנאל דלויה, שלא רשם הופעה מוצלחת, בקבוצה לא התרגשו וציינו את העובדה כי הוא לא התאמן כל הקיץ לאחר ששבר את שתי אצבעות ידו, וזה היה עבורו אתמול משחק ראשון מאז חודש מאי. כמו כן, רק בשבוע האחרון הוא החל לזנק לאחר שהיה עם גבס במשך כשלושה שבועות.
אבל ברור לכל שבבית"ר, שם מאמינים בכישרון של דלויה וסבורים שיש לו את היכולת להיות שוער ראשון, יעקבו מקרוב אחרי השוער הכישרוני ומבחינת היכולת שלו להחזיק את הקבוצה כשוער ראשון.
5 צפייה בגלריה
נתנאל דלויה. יציאה לא טובה שלו
נתנאל דלויה. יציאה לא טובה שלו
נתנאל דלויה. יציאה לא טובה שלו
(חגי מיכאלי)
בעניין אחר, הסטנדאפיסט גיא הוכמן שנראה אתמול בסרטון שרץ ברשתות החברתיות מותקף באלימות במשחק בבלומפילד על ידי מספר אוהדי בית"ר ירושלים הגיש אמש תלונה במשטרה נגד האוהדים, כאשר החקירה נכון לעכשיו מתנהלת.
בבית״ר ירושלים גינו את האירוע: “הקבוצהמגנה בחריפות את אירוע התקיפה אמש באצטדיון בלומפילד של גיא הוכמן. כבר אמש לאחר האירוע וגם היום בשעות הבוקר יצרנו עם גיא קשר, דאגנו לשלומו והזמנו אותו להיות אורח שלנו באחד מאימוני הקבוצה הקרובים.
גיא מבחינתו הודה על ההזמנה וציין את כמות התמיכה וההודעות שהוא מקבל מהאוהדים האמיתיים של המועדון. אנו קוראים למשטרת ישראל להגיע אל אותם פורעים ולמצות עמם את הדין כדי להפוך את היציע למקום טוב יותר”.
5 צפייה בגלריה
גיא הוכמן
גיא הוכמן
גיא הוכמן
(אינסטגרם)
להוכמן שחולץ בתוך דקות מתוך המוני האוהדים, חשוב להדגיש, לא כולם אלימים, אלו קומץ קטן מתוך רבים שמשתפים איתו פעולה ומפרגנים על התוכן שלו. אך הפעם, לראשונה, במסגרת עבודתו כיוצר תוכן וקומיקאי ויראלי חווה אלימות פיזית שלא תעבור בשתיקה. כבר מהלילה האחרון הרשת גועשת ומתמלאת בסרטונים של התקרית מזוויות שונות ומאות תגובות מהקהל.
האירוע הסתיים בהגשת תלונה מצידו של הוכמן בתחנת לב תל אביב של המשטרה. וכך הוא כותב: "מי שעוקב יודע שהתחלתי את הכל בטדי, הבית של אוהדי בית"ר. גיליתי שהם ההפך ממה שהציגו כל השנים, אוהדים טובים, חמים, חכמים, אוהבי כדורגל. ואני יודע שהרוב עדיין כזה.. אבל יש את הזבל. ולצערי לפעמים הזבל מסריח את כל החדר."
אבוקסיס: ״יש אנרגיות טובות בקבוצה״