2 צפייה בגלריה
שאפי סולימאנוב וגיא פרימור
שאפי סולימאנוב וגיא פרימור
שאפי סולימאנוב וגיא פרימור
(האתר הרשמי של הפועל ב"ש)
רכש שביעי להפועל באר שבע. שחקן הכנף שאפי סוליימאנוב, השייך לקרסנודאר הרוסית, חתם היום (חמישי) רשמית במועדון והצטרף בהשאלה לעונה הקרובה עם אופציית רכישה באמצעות הסוכנים בר שמריך ורועי הרוש, לאחר שעבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות. הקיצוני בן ה-22, שעבר בנבחרות הצעירות של רוסיה, נחשב לאחת ההבטחות ברוסיה, אבל עדיין לא הצליח לעשות את קפיצת המדרגה.
סוליימאנוב, שהושאל בעונה החולפת לגירסונספור הטורקית, לא הצליח לבוא יותר מדי לביטוי בעונה החולפת ובבירת הנגב מקווים שבמדיהם הוא יצליח לממש את הפוטנציאל שלו. הקיצוני מוערך בשווי של 3.5 מיליון אירו ולכן במועדון הצליחו להנחית אותו בהשאלה, כאשר אם ירשים יש להם אופציה לרכוש את השחקן, לו יש חוזה בקבוצתו הרוסית עד 2024.
שאפי סוליימאנוב אמר לאחר החתימה: "אני שמח מאוד להצטרף להפועל באר שבע. שמעתי הרבה על המועדון הזה ועל ההיסטוריה שלו, ואני כבר מחכה להצטרף לאימוני הקבוצה ולשחק באצטדיון טרנר מול האוהדים. המועדון הזה שואף הכי גבוה שאפשר ואני אעשה הכול כדי לעזור לו לעמוד בכל המטרות העונה".
2 צפייה בגלריה
הדדליין היום. סוליימאנוב
הדדליין היום. סוליימאנוב
הדדליין היום. סוליימאנוב
(לילך וויס-רוזנברג)
מנכ"ל המועדון, עו"ד גיא פרימור, הוסיף: "הגעתו של שאפי היא חלק מהעבודה המאומצת שלנו מאחורי הקלעים במטרה להעמיד העונה קבוצה חזקה שתתמודד על כל התארים. התכונות של שאפי תואמות לצרכים המקצועיים שלנו ואין לי ספק שהוא ייתן לנו מימד נוסף לחלק ההתקפי. אני מברך את השחקן על הצטרפותו אלינו ומאחל לו הצלחה רבה".
סולימאנוב לא גבוה במיוחד, 171 ס”מ ובעל מימדי גוף יחסית קטנים. מדובר בשחקן כנף (עמדות 7 ו-11) שבעיקר מתופקד באגף הימני כווינגר "רגל הפוכה" (רגלו השמאלית היא הדומיננטית והחזקה). בעונה האחרונה כבש שלושה שערים ובישל עוד שלושה ב-36 הופעות בסך הכול, בהן צבר 2,149 דקות בכלל המסגרות. בעונת 2020/21 אותה החל בקרסנודאר והושאל לגירסונספור הטורקית, כבש חמישה שערים ובישל עוד שניים ב-42 הופעות כשהוא צובר 1,556 דקות.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.
אליניב ברדה רוצה את השחקן הזה להתקפה