2 צפייה בגלריה
אדי גוטליב
אדי גוטליב
אדי גוטליב
(נעם מורנו)
אחרי הניצחון על בית"ר ירושלים, בהפועל תל אביב רוצים לעשות צעד נוסף לעבר חצי גמר גביע הטוטו. החבורה של קובי רפואה תתארח הערב (שלישי, 20:30) בנס ציונה ואם תנצח היא תתקרב לשלב הבא, אם מ.ס אשדוד והפועל ירושלים יסיימו בתיקו.
"חוץ מזה שכל ניצחון חשוב לביטחון, בעיקר כשזה המשחק האחרון לפני משחק הליגה הראשון של העונה, המטרה היא לעלות לחצי הגמר", אמרו בקבוצה. אושר דוידה ובן ביטון יקבלו מנוחה ולא יחזרו לסגל, כאשר פאבלו גונסאלס שהחלים מקורונה יחזור.
להרכב יחזור הבלם אדי גוטליב, שהיה מעורב בסערה הגדולה בסוף השבוע בעקבות העימות החריג בינו לבין המקצועי עומר בוקסנבוים. קובי רפואה שמח לקבל את הבלם שוב למרכז ההגנה יחד עם סתיו למקין. המקרה של גוטליב חידד את הצורך במועדון לצרף בלם זר בהקדם והחיפושים אחר חיזוק מתאים נמשכים.
2 צפייה בגלריה
אדי גוטליב
אדי גוטליב
אדי גוטליב
(נעם מורנו)
רומארטו, שמילא נגד בית"ר ירושלים את המקום של גוטליב כבלם, יחזור למרכז הקישור. דור אלו ויהב גורפינקל ימשיכו באגפים. סינטיהו סלליך ימשיך ב-11 וכמוהו גם החלוץ אלן אוז’בולט, שחגג בשבת את שער הבכורה שלו במדים האדומים. את שלישיית ההתקפה צפוי להשלים עומר סניור בעקבות המנוחה של דוידה. הקהל האדום בטירוף לקראת משחק פתיחת העונה בשבת נגד הפועל חיפה באצטדיון סמי עופר. לא פחות מ-4,500 כרטיסים נחטפו וכמות נוספת צפויה לצאת בקרוב למכירה.
בתוך כך, תובע ההתאחדות עו”ד ניר רשף החליט להעמיד את האדומים לדין בעקבות התפרעות אוהדי והתפרצות לשדה המשחק ואת בית”ר ירושלים בגין קריאות בגזעניות. הדיון יתקיים מחר ב-16:00. בדו”ח השיפוט מול מ.ס אשדוד נכתב כי אוהד מיציע 7 פרץ למגרש בדקה ה-34 ובדקות 54 ו-58 נזרקו חפצים מכיוון יציעי 4 ו-5 לעבר השוער, שגרמו לעצירת המשחק. כמו כן, נזרקה כוס ברד על הקוון ופגעה בראשו לפני תחילת המשחק ובהמשך נזרקו מצתים וכוסות.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.