2 צפייה בגלריה
קוואמי קווי
קוואמי קווי
קוואמי קווי
(עמרי שטיין)
בהפועל חיפה קרובים מאד להחלטה לוותר על הזר הראשון מתוך שישה שהקבוצה צירפה במטרה לשפר את החלק הקדמי. מדובר בחלוץ קוואמי קווי, שעד כה רחוק מלספק את הסחורה.
במשחקים בהם שותף עד כה ניתן להבחין שמדובר בשחקן שאינו נע לעבר הרחבה, אלא מעדיף לנוע לעבר האגפים. במצב כזה, בהפועל חיפה יכולים רק להצטער על כך שלא התעקשו להשאיר את אלן אוז'בלט, שכבש 11 שערים בעונה שעברה וחתם בהפועל ת"א, יריבת הקבוצה בסמי עופר במחזור הפתיחה בליגת העל.
קוואמי אינו היחיד שלא משכנע בחלק הקדמי. גם ניקיטה מוטפאן מאכזב וכמוהם יתר הזרים והישראלים שהגיעו. יחד עם זאת, בחיפה לא רוצים לזעזע את המערכת לפני פתיחת הליגה וינסו לבצע את השינויים תוך כדי תנועה.
מחר (רביעי) תשחק הקבוצה בקריית שמונה בגביע הטוטו, משחק שיהיה לפרוטוקול בלבד. לניר קלינגר תינתן הזדמנות לשלב כמה שיותר מחליפים, ובכלל זה את הבלם לואי טאהא שחזר לשחק מול חדרה אחרי שנה בה נעדר בגלל פציעה.
בשבת, לפני המשחק נגד הפועל תל אביב, תקיים הפועל חיפה טקס לזכרו של מודי בראון ז"ל. מהמועדון נמסר: “הפועל חיפה תוקיר את זכרו של מודי בראון ז'"ל, איש הטלוויזיה ואוהד הקבוצה אשר נפטר לפני מספר חודשים בטקס שיתקיים לפני משחק פתיחת העונה בשבת מול הפועל תל אביב. הטקס יתקיים ביוזמת הבעלים יואב כץ ובמסגרתו יעלו שחקני הקבוצות עם חולצות ועליהן דיוקנו של מודי ועל המסך יוקרן סרטון מרגש. בטקס ישתתפו קבוצות ממחלקת הנוער, שהייתה קרובה ללבו של מודי ובני משפחתו”.
2 צפייה בגלריה
מודי בראון ז"ל
מודי בראון ז"ל
מודי בראון ז"ל
(מערכת ONE)