2 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ת"א/בת ים חוגגים
שחקני בית"ר ת"א/בת ים חוגגים
שחקני בית"ר ת"א/בת ים חוגגים
(שחר גרוס)
פרויקט “מכבי תל אביב ב’” בשמו התקשורתי, או פרויקט קבוצת שיתוף הפעולה בשמו התקנוני, פורק הקיץ לגמרי. בשקט בשקט הצהובים השאילו כמעט את כל השחקנים שהיו חלק מבית”ר ת”א/בת ים בעונה החולפת והשחקנים פוזרו בין ליגת העל לליגה הלאומית. נדבך נוסף לפירוק הגיע דרך קבוצת הנוער שאותה מאמן העונה דדי בן דיין, כאשר מרבית הסגל נשאר לעונה נוספת.
כזכור, בעונה החולפת בית”ר ת”א/בת ים ירדה לליגה א’ אחרי שהשחקנים המושאלים ממכבי ת”א, כולל המאמנים השונים אליעזר בן אהרון וקרלוס גארסיה שהתחלפו אחד אחר השני, לא הצליחו לשנות את התמונה ולגרום לקבוצה לשרוד. כתוצאה מכך הצהובים קיבלו החלטה אסטרטגית שהם לא משאילים שחקנים לליגה א’ ומעדיפים לסיים את פרויקט קבוצת השת”פ ולהשאיל את השחקנים בשתי הליגות הבכירות.
למעשה, רק שחקן אחד מבית”ר ת”א/בת ים עשה את דרכו בחזרה למועדון הצהוב וזהו החלוץ דור תורג’מן, שבינתיים לא רשם דקות תחת ולאדן איביץ’ אך נשאר חלק מהסגל שלו. הצהובים אף דחו הצעה מקלאב ברוז’ לרכישתו של השחקן המוכשר, שהיה חלק מנבחרת הנוער שסיימה במקום השני ביורו האחרון.
ייני: "יהיה משחק קשה לשתי הקבוצות"
אור רויזמן, תומר מכלוף ואיל חן מצאו את עצמם בליגת העל (רויזמן בנס ציונה, השניים האחרים בהפועל חדרה), שחר רוזן הושאל להפועל כפר סבא, שי בלחסן למכבי קביליו יפו, ניב ברקוביץ’ להפועל פתח תקווה, איתי בן חמו הושאל להפועל ניר רמת השרון, וישנם גם ענר אושמנדי ושון עדרי שסיימו גיל נוער ועברו לאדומים אשדוד בהשאלה.
כמובן שהמושאלים האחרים שלא היו בבית”ר ת”א בעונה שעברה אלא בקבוצות אחרות בליגת העל והלאומית, הצליחו למצוא קבוצות בליגה הבכירה כמו נדב נידם ועמית גלזר (הפועל ירושלים), תמיר גלזר וגיא מזרחי (הפועל חיפה) ומופלח שלעאטה (בני ריינה). כל אלה היו בעבר חלק מקבוצת הבת כמו עידו שחר (אפולון לימסול), אילון אלמוג (הארטברג) ואדוארדו גררו שטרם מצא קבוצה חדשה.
2 צפייה בגלריה
נובאטוס מירושי מול ליאור הולץ
נובאטוס מירושי מול ליאור הולץ
נובאטוס מירושי מול ליאור הולץ
(שחר גרוס)
יש לציין שבתוך כל גל ההשאלות ישנו נובאטוס מירושי שהיה חלק מבית”ר ת”א ונמכר הקיץ לזולטה הבלגית ב-500 אלף אירו. מייקל צ’ילאקה, עומר יצחק, רותם יצקר ואסף הרשקו הם השחקנים שעדיין לא חתמו בקבוצה חדשה וגם זה יקרה בקרוב. בכל הנוגע לשחקני הנוער, למעט אוסקר גלוך שעבר באופן קבוע לקבוצה הבוגרת, עדרי ואושמנדי שהושאלו, מרבית הסגל מהעונה שעברה ממשיך כאשר אורי הלוי ויונתן פז יהיו העונה חריגי גיל.