3 צפייה בגלריה
פרנזי פיירו
פרנזי פיירו
פרנזי פיירו
(עמרי שטיין)
במכבי חיפה החלה הספירה לאחור לקראת מה שמכונה "משחק העשור" בבירת סרביה ביום שלישי מול הכוכב האדום בלגרד על הזכות להשתתף בשלב הבתים בליגת האלופות. בינתיים, בצד המדאיג היה זה פרנזי פיירו, שהצטיין במשחק הראשון, נפצע והוחלף בשל רגישות בשריר, לא לקח חלק באימון האחרון לפני היציאה לסרביה.
כאמור, הקבוצה תמריא מחר (ראשון) לבלגרד, שם תעשה הכנות אחרונות למשחק, כאשר אחת השאלות המסקרנות שעולות היא כיצד חניכיו של ברק בכר ינטרלו את רעשי הרקע מהיציעים והעידוד המטורף של למעלה מ-50 אלף אוהדים. בחיפה מודעים לכך שכל הלחץ יהיה בעיקר על המארחת שחייבת להמר בכל מקרה על ניצחון, בזמן שלחיפה תספיק תוצאת תיקו כדי להעפיל לשלב הבתים. חלוץ הקבוצה בן שהר שהחלים מפציעה, ימריא עם הקבוצה לחו"ל.
“נבוא לשחק את המשחק הרגיל שלנו ולנצח. אין לנו שום כוונה לשחק על תוצאה אחרת שם, אחרת זה יהיה בעוכרינו. מדובר במשחק אחד. אנחנו במרחק נגיעה מהבמה הכי מרכזית שניתן להגיע אליה בכדורגל ואף אחד מאיתנו לא ירצה להחמיץ את ההזדמנות הזאת. הוכחנו רק לפני מספר שבועות בחוץ שאנחנו יכולים לעשות זאת בגדול כאשר ניצחנו את אולמפיאקוס", אמרו בקבוצה.
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה מתחבקים בפתיחה
שחקני מכבי חיפה מתחבקים בפתיחה
שחקני מכבי חיפה מתחבקים בפתיחה
(רדאד ג'בארה)
בנוסף, בחיפה לא מסתירים את שביעות רצונם מדולב חזיזה, שעשה השנה שינוי מהותי ומביא כמעט בכל משחק תפוקה בלתי רגילה של עבודה טקטית, שערים ובישולים, כאשר גולת הכותרת הייתה שלושה בישולים במשחק האחרון בסמי עופר מול הכוכב האדום.
3 צפייה בגלריה
דולב חזיזה
דולב חזיזה
דולב חזיזה
(עמרי שטיין)
מעבר לכך, בחיפה ממשיכים לפעול מאחורי הקלעים לטובת קבלת האזרחות של עלי מוחמד ובמועדון יש ציפייה גדולה לכך. אם המהלך אכן ייצא לפועל, תהיה לירוקים את האפשרות להביא זר נוסף, כשהעמדה אותה ירצו לחזק היא עמדת הבלם. במקביל מנסים בחיפה לחפש שחקנים ישראלים נוספים איכותיים שיכולים לעבות את הסגל לקראת המאבקים באירופה ובליגה כאחד.