2 צפייה בגלריה
עדי עזרא
עדי עזרא
עדי עזרא
(קרדיט: דוידה קוסף)
עדי עזרא, הישראלי בן ה-19 מקיבוץ שער הגולן, המתאמן במרכז הימי בעמק הירדן עם המאמן רועי לב, העפיל היום (שבת) לגמר 200 מטרים קיאק באליפות אירופה המתקיימת במינכן.
ארבעה חותרים התחרו על שלושת המקומות האחרונים שנותרו בגמר ועדי, בהפרש של עשירית השנייה מן החותר הפורטוגלי, הגיע למקום השלישי בזמן של 49.2660 שניות.
מחר הישראלי יתחרה בגמר הקיאקים (בקלאס 2KL). בנוסף, מחר יתחרו בגמרים ישירים גם רון הלוי (KL3) מבית הלוחם חיפה, פסקל ברקוביץ וטליה אילת שתיהן בקלאס KL2 ושתיהן מבית הלוחם תל אביב.
כזכור, ההבדלים בקלאס (רמת המגבלה) בקרב החותרים: KL2 לחותרים שאינם נעזרים ברגליים, KL3 חותרים עם מגבלה ברגליים.
מחר, יום א', בשעה 10:16 בבקר יתחרו טליה אילת ופסקל ברקוביץ’ בגמר ישיר של מקצה ה-200 מטר בקיאק באליפות אירופה, המתקיימת במינכן.
בערב שלפני התחרות פסקל ברקוביץ’ אמרה: "התחושות מוזרות ומעוררת הרבה שאלות. זו אליפות אירופה לא רק של קיאקים, אלא של תשעה ענפי ספורט, ומרגיש שזו מעין אולימפיאדה קטנה. אנחנו נמצאים במרחק כמה דקות הליכה מהמקום שבו נרצחו הספורטאים הישראלים. תזכורת לכך זו גם האבטחה הכבדה מאוד שיש עלינו מצד משטרת גרמניה.
2 צפייה בגלריה
פסקל ברקוביץ' בריו
פסקל ברקוביץ' בריו
פסקל ברקוביץ' בריו
(קרן איזיקסון)
ואם זה לא מספיק, אז שם הרחוב למטה הוא 'דכאו שטראסה', כך כשאנחנו בדרך לתחרות, לרגאטה, אז נוסעים ברחוב דכאו, שמוביל לכפר הקטן, השקט והמטופח, שנקרא דכאו, ושם היה מחנה ההשמדה, מבחינתי, דור שני לשואה, כל האדמה שם ספוגה בדם.
להוסיף על התחושות הלא פשוטות, זו התחרות הראשונה שלי אחרי שהמאמן שלנו ברק לופן נרצח. ברק, זכרו יהיה ברוך, נרצח בדיזנגוף בתל אביב לפני כמה חודשים, אבל ההרגשה שהוא איתנו, מסתכל עלינו מלמעלה. עכשיו יורד המון גשם, והוא בטח צוחק שאנחנו חותרים בגשם כזה. מחר בגמר אני אתן הכל, ממש הכל, ואזכור אותו – ברק אתה איתי!".