1 צפייה בגלריה
חביצ'ה קבארטשקליה
חביצ'ה קבארטשקליה
חביצ'ה קבארטשקליה
(האתר הרשמי של נאפולי)
המחזור השני בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון), עם המשחק בין נאפולי למונצה, שם התכולים הביסו 0:3 את העולה החדשה ונשארו מושלמים וכן המפגש בין פיורנטינה לאמפולי שהסתיים בתיקו מאופס.

נאפולי – מונצה 0:4

המארחת שדרסה 2:5 את ורונה במחזור הפתיחה קיוותה להישאר מושלמת גם מול האדומים וזה אכן מה שהיא עשתה. מי שפתח את הסכר היה חביצ'ה קבארטשקליה שמצא את הרשת בדקה ה-35, ו-ויקטור אוסימהן הכפיל בתוספת הזמן של המחצית. בדקה ה-62 הגאורגי של נאפולי השלים צמד וקבע 0:3 מוחץ על העולה החדשה האומללה. הרכש החדש בן ה-20 של הקבוצה הדרומית כבר עם שלושה שערים ובישול בשני במחזורים הראשונים.
בצרורות: 0:4 לנאפולי, צמד לקבארטשקליה
בתוספת הזמן הגיע המסמר האחרון בארון של מונצה, כשקים מין ג'ה, רכש נוסף שהגיע לנאפולי הקיץ, התכבד בשער הרביעי וקבע ת תוצאת המשחק. במחזור הבא ייצאו התכולים להתארח בפירנצה מול פיורנטינה, בעוד העולה החדשה תנסה להתאושש כשתארח את אודינזה.

אמפולי – פיורנטינה 0:0

הוויולה שפתחו את העונה עם 2:3 דרמטי בדקה ה-95 על קרמונזה קיוו לצאת עם ידם על העליונה גם הפעם מול המארחת שנכנעה 1:0 לספציה בשבוע שעבר. לצערם של הסגולים, למרות ששיחקו מול 10 שחקנים של המארחת מהדקה ה-67 כשסבסטיאנו לופרטו הורחק, הם לא הצליחו למצוא את הרשת והקבוצות נפרדו בתיקו ללא שערים. אגב, בדקה ה-100, המארחת נותרה בתשעה שחקנים כשגם פאולו זנטי ראה את הכרטיס האדום. במחזור הבא יארחו הסגולים כאמור את נאפולי, כשלפני כן הם יפגשו את טוונטה לגומלין של פלייאוף הקונפרנס ליג. אמפולי מנגד, תצא למשחק חוץ מול לצ’ה.
0:0 בין פיורנטינה לאמפולי בדרבי הטוסקני

בולוניה – ורונה 1:1

שתי הקבוצות, שהפסידו במחזור הפתיחה, קיוו לרשום ניצחון ראשון ב-2022/23. מרקו ארנאוטוביץ’ כבש משחק שני ברציפות והעלה את המארחת ליתרון כבר בדקה -20, אך תומאס הנרי איזן בדקה ה-41. בדקה ה-78 האורחת נשארה ב-10 שחקנים כשריקרדו אורסוליני הורחק, אך המקומיים לא ידעו לנצל זאת והקבוצות נפרדו בחלוקת נקודות, שהיו הראשונים שלהן העונה.
שער אדיר של ארנאוטוביץ' ב1:1 בדאלא'רה