5 צפייה בגלריה
שחקני באר שבע
שחקני באר שבע
שחקני באר שבע
(רדאד ג'בארה)
אסי רחמים היה חלק בלתי מבוטל מהפועל באר שבע שנים רבות, הן כשחקן ולאחר מכן כמנכ"ל הקבוצה לצד הבעלים אלונה ברקת. רחמים התארח בפודקאסט של ONE על האדומים לשיחה מרתקת יחד עם איציק כלפי ובן בודה מעמותת וסרמיליה ונתן לנו הצצה למאחורי הקלעים ומה הוא חושב שיקרה השנה בקבוצה. וגם: מדבר על ברק בכר שאימן בעבר במחזיקת הגביע.
לקראת הגומלין של ב"ש מול קראיובה הרומנית בפלייאוף הקונפרס ליג, אמר רחמים: "זו עמדה מצוינת להגיע לשלב הבתים, היכולת לא הייתה טובה, טרנר זה אופרה אחרת לגמרי".
על המאמן אליניב ברדה, סיפר רחמים: "אני ואליניב דיברנו לא פעם והוא בסוף קיבל החלטה ולקח בחשבון את כל האספקטים. מבחינת יכולות אליניב בין המאמנים הטובים שיש. לא כולם יודעים כמה הוא עובד קשה מאחורי הקלעים, אליניב יודע לנהל סגל".
5 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
(ראובן שוורץ)
על הקשר רמזי ספורי סיפר רחמים: "רמזי ספורי ברגע שהוא נכנס הפועל באר שבע החזיקה את הכדור יותר ואיימה יותר, עשיתי איתו עשרות שיחות לגבי איך ממנפים את היכולת, השחקן המוביל היום בהפועל ב"ש".
רחמים אף אמר על הכישרון חטואל: "זוכר את חטואל עוד כשחקן נוער בקריית שמונה מימי וסרמיל והרשים מאוד, שחקן שעושה דברים מצוינים, כשהוא נכנס הנתונים שלו טובים יותר כמחליף אבל השחקנים הטובים ביותר צריכים לשחק".
5 צפייה בגלריה
רותם חטואל חוגג
רותם חטואל חוגג
רותם חטואל חוגג
(רדאד ג'בארה)
על חשיבות העלייה לשלב הבתים מבחינת הקבוצה אמר מי שעבד לצד ברקת: "העפלה לשלב הבתים חשוב מאוד להמשך המסורת של הפועל באר שבע באירופה, בטח אחרי המעידה בעונה שעברה באנורתוזיס".
על מאמן מכבי חיפה, ברק בכר, שאימן בעבר בב"ש סיפר רחמים: "מדי פעם אני מדבר עם ברק בכר ובעיקר מברך אותו, מה שמכבי חיפה עושה זה דבר מדהים. ברק בשל מזמן כבר לצאת לאירופה, זה עניין של טיימינג".
5 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(עמרי שטיין)
על ז'וסוואה סיפר רחמים: "רק מי שהתמודד בפנים עם ז'וסוואה יודע כמה היה קשה, הוא שחקן על, לא בטוח שינחת פה עוד שחקן כזה. היו עוד דברים מסביב, סימנו אותו כי כל תקרית הביאה לביקורות , אבל הוא הרוויח את זה ביושר לצערי כי הוא באמת היה משהו מיוחד".
על הקבוצה של העונה חושב רחמים: "הפועל באר שבע קבוצה חזקה יותר כיחידה מהעונה שעברה, שחקנים מאוד מנוסים, הגנה מצוינת, הכל יכול להיות. מכבי נתניה קבוצה מצוינת ואיכותית, אבל לא מספיק עמוקה".
5 צפייה בגלריה
אסי רחמים
אסי רחמים
אסי רחמים
(האתר הרשמי של הפועל ב"ש)
על ההחלטה לעזוב את תפקיד המנכ"ל חשף רחמים: "אני צופה ברוב המשחקים בעניין רב ואני נהנה גם אם הכדורגל לא מספיק טוב, זה אחרת, אבל אני נהנה מאוד. עזבתי כשבוערת בי אש, הרגשתי שחוויתי את הכול, שתי קבוצות הציעו לי להצטרף, קשה לי לראות את עצמי עובד במקום אחר שהוא לא הפועל באר שבע. חשבתי לנכון לעזוב ברגע שהיא עוזבת כי הייתי איש שלה, ברגע שהבנתי שאלונה שוקלת לחזור מבחינתי היה הרגע לעזוב".
כמו כן רחמים חושף מה הייתה ההחלטה הכי קשה, ואת מי בדיעבד הוא לא היה משחרר מהקבוצה. האזינו:
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.