2 צפייה בגלריה
ליאור ברקוביץ'
ליאור ברקוביץ'
ליאור ברקוביץ'
(עמרי שטיין)
ברק אברמוב אמר הרבה דברים במסיבת העיתונאים הראשונה שלו כבעלים של בית”ר ירושלים היום (שני), כאשר ביניהם היו גם דברים קשים מאוד נגד כדורגלן העבר, אייל ברקוביץ’. מי שהגיב לדבריו של בעלי בית”ר היה בנו של אייל, ליאור.
ברקוביץ’ הקטן, שחקן הפועל פתח תקווה, צייץ בטוויטר שלו: “מתכון להכנת סטייק: לשאול את אבא”.
כזכור, אברמוב אמר במסע”ת על ברקוביץ’: “היינו חברים עד לפני כחודש וחצי, חברתי מירי רגב אמרה על ברקוביץ’ משפט שהוא מתהפך כמו סטייק, והיא צודקת. פי וליבי שווים, הוא אומר דברים מגעילים ונבזיים. הוא כעס כשהחתמתי את אורי גוטמן, בשנתיים האחרונות מקצועית נכשלתי בבני יהודה והוא ביקר אותי והסכמתי עם הביקורת, אבל הביקורת האחרונה שלו היא לא מקצועית אלא אישית, הוא רצה לסגור אותי חשבון שהחתמתי את אורי גוטמן בבני יהודה.
הוא פנה אליי וביקש שהילדים שלו ישחקו בבני יהודה. אמרתי לו שאשמח לקבל אותו, אבל לא רציתי להביא למאמן מעל הראש שחקן. כפיר אדרי החליט להחתים את גוטמן שהוא מאמן מצוין בעיני, אבל מאותו הרגע שהוא הבין שגוטמן מאמן והילדים שלו לא יהיו בבני יהודה, הוא לקח אותי פרויקט, אבל אני לא סופר אותו, הוא יכול להגיד מה שהוא רוצה, זה לא גרם אחד של אמת, זה הכול אישי, אותי חקרו ויצאתי זכאי, אם יבדקו אותו לא בטוח שזה יקרה”.
בינתיים, אייל ברקוביץ’ נופש במלון עם אשתו שרון ניר, שהספיקה להעלות תמונה, אולי בתגובה לדבריו של ברק אברמוב.
2 צפייה בגלריה
שרון ניר ואייל ברקוביץ'
שרון ניר ואייל ברקוביץ'
שרון ניר ואייל ברקוביץ'
(אינסטגרם)