3 צפייה בגלריה
רואד סייף
רואד סייף
רואד סייף
(באדיבות נזיה סולטן)
במשחק הפתיחה בליגת העל נערים ב’, ניצחה מ.ס אשדוד את מכבי נתניה 1:2, כשמי שכבש את שני השערים עבור הקבוצה האשדודית הוא רואד סייף, שעל פי גורמים במועדון נחשב לכשרון והבטחה גדולים והציפייה ממנו היא לעונה טובה.
“באמצע המשחק ידעתי שננצח, גם כשנתניה הובילו”, אמר רואד סייף הצעיר בביטחון שלא רואים הרבה בגילאי הנוער והמשיך: “לא היה לי ספק שאוכל לכבוש שני שערים”. שחקנה של אשדוד סיפר כי היה לו חשוב לכבוש ולנצח במשחק הראשון על מנת לצבור ביטחון להמשך העונה. רואד מגיע ממשפחה תומכת כשאביו מקפיד להגיע לכל משחק שלו, "לא משנה איפה המשחק מתקיים אני יודע שהוא יגיע, לפעמים גם עם אחותי", סיפר רואד, בן 15, מתגורר בכפר ערערה ולומד במקיף א באשדוד.
התחלת הדרך בעולם הכדורגל הייתה דרך אבא שלו, אחמד, שהיה שחקן בהפועל חדרה ובהמשך מאמן. "תמיד הייתי מתלווה לאבא שלי לאימונים ולמשחקים, כל פעם שהגעתי איתו לאימונים חשבתי על כך שאני רוצה לשחק כדורגל". ההתחלה בכדורגל ממש הייתה בבית הספר בערערה , לאחר מכן, בגיל 11 עבר למכבי נתניה ושיחק במועדון שלוש שנים. בגיל 14 המשיך למכבי חיפה, נערים ג ושיחק שם חצי שנה, עד שהגיע לאשדוד. "בחרתי במ.ס אשדוד, מכיוון שידעתי כי יש להם מחלקת נוער מצוינת ובנוסף החוזה שהציעו לי היה טוב, מה שלא קיבלתי ממכבי חיפה ומכבי נתניה".
3 צפייה בגלריה
רואד סייף
רואד סייף
רואד סייף
(באדיבות נזיה סולטן)
על העונה הקודמת אמר סייף: "הייתה עונה מצוינת ומוצלחת קבוצתית וברמה האישית, אני חושב שעמדתי במטרות וההישגים שלי, הובלתי את הקבוצה שלי לחצי גמר גביע המדינה, למרות תחושת הפספוס כשהפסדנו בחצי הגמר למכבי תל אביב, הבקעתי שערים חשובים וזה תחושה מעולה". לקראת העונה הנוכחית ותחילת הדרך בליגת העל נערים ב’ הוסיף: "המטרות והשאיפות הן מאוד גבוהות, אנחנו רוצים להילחם בכל הכוח גם על האליפות וגם על גביע המדינה".
"היחסים מעולים, הוא תומך בי ומאמין בי”, סיפר על מאמנו באשדוד דקל מלכה והמשיך: “כל משחק הוא אומר לי כי אני צריך להמשיך להתאמן קשה ורק ככה תגיע ההצלחה". גם על האווירה בחדר ההלבשה של הקבוצה מעיד סייף כי החוויה "מאוד טובה ומיוחדת העונה". בנוסף, הוא הזכיר כמובן לטובה את השחקנים שישנים עמו באקדמיה של אשדוד, "אוכלים ישנים לומדים ומתאמנים ביחד, אוירה מאוד חיובית".
שגרת האימונים שלו בקבוצה כוללת שלושה אימונים ביום. אימון בוקר בשעה שש, חדר כושר בצהריים ובערב אימון קבוצתי. "בהתחלה היה לי קשה מאוד לשלב את האימונים ללימודים, אבל היום אני מרגיש שאני מצליח לשלב בצורה מוצלחת. וכמובן שאני עובד עם מאמן מנטלי כל הזמן שעוזר לי המון".
3 צפייה בגלריה
האקדמיה לכדורגל באשדוד
האקדמיה לכדורגל באשדוד
האקדמיה לכדורגל באשדוד
(גיא איזנר)
בתקופה האחרונה שחקנים רבים בגילו של רואד יוצאים לחו”ל, וגם לו זו שאיפה להמשך: “ברור שהחלום זה לשחק באירופה, אבל כרגע אני מתמקד במטרות שלנו כקבוצה ובמטרות האישיות שלי כשחקן, אני רוצה להגיע לנוער של אשדוד ולהיות שחקן משמעותי, אז כרגע זה המטרות היחידות שחשובות”. סייף נשאל האם הוא רוצה ללבוש את מדי הנבחרת הלאומית והשיב: "בוודאי, אמנם רק השנה אנחנו מתחילים את הזימונים לנבחרות, אבל לקבל זימון לנבחרת של המדינה זה חלום".
צפו באימון הפתיחה של מ.ס אשדוד