2 צפייה בגלריה
הסכם שיתוף הפעולה בין מכבי ת"א לחברת פרופלור דרונס
הסכם שיתוף הפעולה בין מכבי ת"א לחברת פרופלור דרונס
הסכם שיתוף הפעולה בין מכבי ת"א לחברת פרופלור דרונס
(האתר הרשמי של מכבי ת"א)
מועדון הכדורסל מכבי ת"א וחברת הכשרות ושירותי הרחפנים פרופלור דרונס גאות להכריז על השקת שותפות עסקית, מיתוגית ושיווקית חדשה במהלך העונה הקרובה. במסגרת שיתוף הפעולה, יקוימו פעילויות מגוונות באמצעות רחפנים בפנים ומחוץ לאולם ופרופלור תיקח חלק גם בפעילות תרומה לקהילה לצד המועדון. בנוסף, במסגרת הסכם השותפות, מועדון האוהדים של מכבי ת"א יזכה לחשיפה לענף הרחפנים המתפתח וגם להטבות מגוונות מטעם חברת פרופלור דרונס.
חברת פרופלור דרונס מספקת מגוון רחב של שירותי רחפן מתקדמים לעשרות חברות מסחריות וגופים ממשלתיים בתחומים השונים ובפריסה ארצית נרחבת. לדוגמא, מיפוי אווירי ומדידות שטח בענפי, הנדל"ן והתשתיות, צילום תרמי, בדיקות תרמוגרפיות ובקרת תקינות לאתרי סולאר בענף האנרגיה המתחדשת. הפעלת רחפנים למשימות אבטחה וביטחון, מתן פתרונות מקצה לקצה באמצעות רחפנים בענף החקלאות, סיוע ותמיכה לחברות טכנולוגיות בתהליכי פיתוח של כלי טיס בלתי מאוישים, ועוד ועוד.
בנוסף לפעילות הענפה של שירותי הרחפן, פרופלור דרונס בעלת רישיון הפעלה אווירית ומנהלת את מרכז ההכשרות הגדול בישראל לרישוי מפעילי רחפן מסחריים, אשר הכשיר עד כה מעל 1000 חניכים ומאפשר רכישת מקצוע איכותי, באחד הענפים הצומחים והמתפתחים ביותר.
"העונה שבה אנו משיקים את שיתוף הפעולה עם חברת הכשרות ושירותי הרחפנים פרופלור דרונס, היא גם העונה שבה כולנו תקווה שנרחף לגבהים אליהם מועדון הכדורסל מכבי תל אביב שואף", אמר מנכ"ל המועדון עדלי מרכוס, "ברוכים הבאים ובהצלחה לכולנו!"
"מועדון הכדורסל מכבי תל אביב דוגל בערכים של מצוינות וחדשנות. שותפות עסקית עם חברה טכנולוגית ומתקדמת כמו פרופלור דרונס עונה על כך בדיוק". אמר דורון ג'מצ'י, סמנכ"ל שיווק ומכירות במועדון הכדורסל מכבי תל אביב. "אין לי ספק שנמריא יחד ונגיע למקומות אליהם אנו שואפים".
2 צפייה בגלריה
דורון ג'מצ'י
דורון ג'מצ'י
דורון ג'מצ'י
(איציק בלניצקי)
איתמר קוהלי, מנכ"ל ומייסד חברת פרופלור דרונס, אמר: "מועדון הכדורסל מכבי ת"א הינו המועדון המוביל והאייקוני ביותר בישראל ובאירופה, אשר חרט על דגלו להזדהות ולשתף פעולה עם חברות מובילות, טכנולוגיות וחדשניות. אנו גאים לחבור למכבי בשותפות עסקית זו משלבת טכנולוגיה וקידמה בפעילות הספורטיבית של מכבי ומחזקת את המותג שלנו כחברה הכשרות ושירותי הרחפנים המקצועית, הגדולה והמובילה בענף".