6 צפייה בגלריה
יאיר לפיד
יאיר לפיד
יאיר לפיד
(נעם מורנו)
מכבי חיפה רשמה הערב (שלישי) הישג היסטורי ופעם השישית בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי העפילה לשלב הבתים של ליגת האלופות, כשהיא עושה את זה בעצמה בפעם השלישית. אלו התגובות של האנשים והגופים המוכרים ביותר.
ראשית כל, ראש הממשלה יאיר לפיד בירך: “כולם יודעים שאני אוהד שרוף של מכבי תל אביב, אבל היום אני מפרגן למכבי אחרת - חיפה. הבאתם גאווה גדולה לכל אזרחי ישראל. מחזיקים לכם אצבעות בליגת האלופות”.
סגן ראש הממשלה ושר הביטחון, בני גנץ, אמר: “ברכות למכבי חיפה שהעפילה הערב לליגת האלופות! הפועל פתח תקווה, תתעוררי”.
יש אלופות: התגובות מהעפלת חיפה
שרת הפנים, איילת שקד, בירכה גם היא: ”אלופים אמיתיים לא מוותרים אף פעם! נלחמים עד הדקה ה-90 📷 איזה כבוד הבאתם לנו זו הרוח הציונית”. כשנשאלה על התושבות של עלי מוחמד כתבה: “זה בתהליך, שלב הגשת המסמכים”.
יושבת ראש מפלגת “מרצ”, זהבה גלאון, צייצה בחשבון הפרטי שלה: “ערב של הירוקים והירוקות. מזל טוב מכבי חיפה, ירוק עולה”.
6 צפייה בגלריה
ראש הממשלה יאיר לפיד
ראש הממשלה יאיר לפיד
ראש הממשלה יאיר לפיד
(נעם מורנו)
שר האוצר מטעם מפלגת ‘ישראל ביתנו’, אביגדור ליברמן, התייחס להעפלה: “בסוף זה מתחיל ונגמר בדגל ישראל, מכבי חיפה - כל הכבוד על משחק לחימה אדיר! תייצגו את מדינת ישראל בכבוד בליגת האלופות”.
6 צפייה בגלריה
אביגדור ליברמן
אביגדור ליברמן
אביגדור ליברמן
(רפי בן חקון)
שר התרבות והספורט, חילי טרופר, אמר גם הוא: “ברכות למכבי חיפה על הישג מדהים ועלייה לשלב הבתים בליגת האלופות! הוכחתם על המגרש יכולות אדירות, נחישות, רוח לחימה ומשחק קבוצתי שהביאו להישג מצוין. גאים בכם, תמשיכו להביא כבוד לכדורגל הישראלי!”.
6 צפייה בגלריה
בני גנץ
בני גנץ
בני גנץ
(רויטרס)
יו”ר ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון, הוסיף: “הישג נפלא לאלופה שלנו, שתהיה חלק מהמפעל היוקרתי ביותר של הכדורגל האירופי הקבוצתי. הראשונה להיות חלק מליגת האלופות עשתה זאת שוב בזכות כדורגל מצוין, אמונה וניהול מופתי. ליגת האלופות יאה לה. ברכות לשחקנים, לצוות המקצועי, לבעלים, לאוהדים ולכדורגל הישראלי כולו, שנהנה מתנופה גדולה. כולי תקווה כי מחר יצליחו גם מכבי תל אביב והפועל באר שבע להעפיל לשלב הבתים”.
6 צפייה בגלריה
אורן חסון
אורן חסון
אורן חסון
(מיכה בננו)
יו”ר מנהלת הליגות, ארז כלפון, בירך: “אני רוצה לברך את מועדון הכדורגל של מכבי חיפה, יענקל'ה שחר, ברק בכר וצוותו, השחקנים וכמובן האוהדים על העליה לשלב הבתים של ליגת האלופות. לראשונה מזה 7 שנים לכדורגל המקצועני בישראל ישנו ייצוג בבמה המרכזית של הכדורגל האירופי. רשמתם הישג היסטורי עם העפלה שלישית למועדון ישראלי לשלב זה והבאתם גאווה לכדורגל הישראלי כולו. מחכה לנו חורף חם ואני בטוח שתמשיכו לגרום לכולנו להנות ממנו".
6 צפייה בגלריה
ארז כלפון
ארז כלפון
ארז כלפון
(חגי מיכאלי)