2 צפייה בגלריה
תחת מתקפה. רונאלדו
תחת מתקפה. רונאלדו
תחת מתקפה. רונאלדו
(רויטרס)
לפני מספר חודשים כריסטיאנו רונאלדו נטש את המגרש בזעם אחרי שמנצ’סטר יונייטד הפסידה 1:0 לאברטון, כשלאחר ההתמודדות הוא שבר טלפון של ילד בן 14 בדרכו למנהרה. CR7 הספיק להתנצל פומבית ואפילו הזמין את הילד למשחק של מנצ’סטר יונייטד, אבל אמו של הילד שרה קלי דחתה את ההצעה – ולאחר מכן החל סכסוך גדול בין הצדדים.
בתקשורת האנגלית פרסמו שיום אחרי התקרית, אדם בשם סרחיו מטעמו של החלוץ התקשר לשרה עם הצעה לפגוש את כוכב יונייטד. היא סירבה ולאחר מכן הוא אמר לה: “את יודעת מי זה רונאלדו?”. אחרי זה שרה מסרה שאותו אדם התקשר אליה שוב אחרי יומיים ואמר לה שהפורטוגלי רוצה לשוחח איתה אישית.
רונאלדו התקשר, ושרה תיארה אותו כ”אדם הכי יהיר שדיברתי איתו”. היא הוסיפה: “הוא שאל אם אני רוצה לפגוש את משפחתו ואמר לי ‘אני לא אבא רע’. אמרתי לו שמעולם לא אמרתי שהוא אבא רע. הוא אמר ‘איבדתי את אבא שלי בילדות’. אמרתי לו שלכולם יש סיפורים עצובים ושגם אני איבדתי את אבי כשהייתי צעירה, היה לי גם סרטן”.
שרה הוסיפה: “הוא המשיך להתקשר אליי ולג’ק ואפילו לא ידע מה השם שלי. אמרתי לו שקוראים לי שרה אז הוא אמר ‘אה, שרה, סליחה’. הוא מעולם לא קרא לג’ייקוב בשמו ותמיד אמר ‘הילד’, ‘אני יודע שלילד יש בעיות’. אמרתי לו שאין לו שום בעיה, אלא נכות, והוא האדם עם הבעיה, אז הוא אמר שהוא מצטער, אבל אז הוא הוסיף ‘לא עשיתי שום דבר לא בסדר’”.
“שאלתי אותו ‘אז להכות את הבן שלי ביד ולהכאיב לו זה תקין?’ הוא שאל אותי מה אני רוצה ממנו אז אמרתי לו שאני לא רוצה כלום ושהמשטרה תתמודד עם זה. הוא הצליח להתחמק מזה, אבל אני מתכננת להגיש תביעה. אני רוצה שיהיה צדק, אני רוצה שייקח אחריות על מעשיו, והדרך היחידה להשיג צדק זה להמשיך להילחם”, סיכמה שרה.
2 צפייה בגלריה
הפוסט הזועם של שרה
הפוסט הזועם של שרה
הפוסט הזועם של שרה
(צילום מסך)
האם יונייטד מסוגלת להציל את העונה שלה?