3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה
(עמרי שטיין)
אחרי שהשיגה את הכרטיס לשלב הבתים של ליגת האלופות והתקבלה בקבלת פנים חמה במיוחד בנתב"ג כיאה לאלופה ולמעמדה החדש כנציגת ישראל בצ’מפיונס ליג, שחקני מכבי חיפה יחזרו היום (חמישי) למציאות של הליגה הישראלית ויתכוננו למשחקם הראשון העונה בליגת העל.
ביום שבת יארחו הירוקים את מכבי נתניה המרתקת, בתקווה לזכות בניצחון ראשון ובכך לפתוח ברגל ימין את הליגה. בשל המשחק שסחט אנרגיות רבות מהשחקנים בסרביה, וכאשר צפויה הקבוצה לפגוש את בני סכנין באמצע השבוע ולאחר מכן את הפועל באר שבע, המאמן ברק בכר עשוי לבצע רוטציה בהרכב ולשתף שחקנים שלא פתחו במשחק האחרון כמו עופרי ארד, מוחמד אבו פאני, מאור לוי ועומר אצילי.
אלא שעוד קודם למשחק עצמו ואחרי האימון שיקיימו היום, במועדון יתכנסו בשעות הערב לרגל הגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות שתערך בשעה 19:00 ומקווים להגרלה מרתקת בשלב הבתים שתוכל לזמן לקבוצה משחקים מול הקבוצות הנוצצות באירופה.
צפו: טירוף בקבלת הפנים בנתב"ג, ברק מדבר
אחרי שהאווירה בסמי עופר הוכיחה שהיא אינה מביישת אצטדיונים גדולים ברחבי אירופה ואף עולה על חלק לא מבוטל מהמגרשים שם, במועדון הירוק מקווים שלפחות שם גדול אחד יגיע לישראל במסגרת ההגרלה. יש לציין כי במועדון טרם הודיעו על פתיחה של מכירת מנויים למשחקי הבית במפעל וזאת כמובן כאשר הם מחכים לתוצאות ההגרלה הערב.
לצד ההתרגשות, כאמור ישנה הליגה ומכבי חיפה תתחיל אותה ללא הבלם בוגדן פלאניץ' שהמריא לדובאי ועל פי כל הערכות יחתום שם על חוזה עתק של 1.5 מיליון אירו לעונה במדי קבוצת שבאב אל אהלי. בחיפה לא ממש היו יכולים לעשות הרבה בעניין ובטח לא לשלש לסרבי את החוזה אחרי שגם כך קיבל את ההצעה הגבוהה ביותר שניתן היה לקבל, כ-550 אלף אירו.
במצב כזה חיפה החלה בחיפושים אחרי מחליף לפלאניץ' וכבר עכשיו ברור שכדי להביא בלם ברמתו, לא יהיה מנוס מלשלם על בלם איכותי סכום העברה של לפחות שני מיליון אירו, כפי שנעשה עם פרנזי פיירו שנרכש בסכום כסף נמוך יותר של 1.6 מיליון.

במכבי חיפה כמובן יכולים להתנחם בכך שהם יצאו מרווחים כלכלית ומקצועית בשנתיים שלהם עם הבלם הסרבי. הוא הגיע בחינם כאשר הקבוצה לקחה בזמנו את הסיכון מול סטיוואה בוקרשט שטענה שמגיע לה כסף. זה הסתיים עם שתי אליפויות, הגעה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג והגעה לשלב הבתים של ליגת האלופות. בשנתיים פה הוא עלה בסך הכל כמיליון אירו למועדון, ככה שחיפה עוד הרוויחה עליו כמיליון אירו בפן הכלכלי הישיר וזאת לצד ההצלחה המקצועית הגדולה כשהוא בקבוצה.
אלופת המדינה לא תסתפק רק בהחלפת הבלם העוזב, אלא מחפשת חיזוק לעוד עמדות ואחד השחקנים ששמו עולה יותר מפעם אחת כאופציה הוא קשר אשדוד מוחמד כנעאן, וזאת בלי קשר לרצון לראות גם את הבלם ננאד סבטקוביץ' שיכול להגיע כבלם משנה אם עלי מוחמד יזכה באזרחות: "אנחנו חייבים להתחזק במספר שחקנים כי הסגל הקיים לא יספיק לליגת האלופות", אמרו בקבוצה.
3 צפייה בגלריה
ננאד סבטקוביץ'
ננאד סבטקוביץ'
ננאד סבטקוביץ'
(רפי בן חקון)
כמו כן, במכבי חיפה לא מסתירים את הרצון לרכוש את חאתם עבד אלחמיד מהפועל באר שבע, אבל כרגע לפחות לא הייתה שום פנייה רשמית בנושא לאלונה ברקת, וזה יקרה רק לאחר המשחק של האדומים בפלייאוף הקונפרנס ליג. הירוקים יפנו רשמית לברקת בנושא.
3 צפייה בגלריה
חאתם עבד אלחמיד
חאתם עבד אלחמיד
חאתם עבד אלחמיד
(רדאד ג'בארה)