2 צפייה בגלריה
מפגש חם במחזור השני. שחקני באר שבע
מפגש חם במחזור השני. שחקני באר שבע
מפגש חם במחזור השני. שחקני באר שבע
(רדאד ג'בארה)
הפועל באר שבע החלה את המסע האירופי שלה לפני יותר מחודש, והנה היא מגיעה הערב (חמישי, 20:00) לנקודת הרתיחה על הכרטיס לשלב הבתים של הקונפרנס ליג. החבורה של אליניב ברדה תפגוש את אוניברסיטטה קראיובה בגומלין בטרנר אחרי 1:1 ברומניה, כאשר ניצחון ביתי יעלה אותה לשלב בתים ראשון במפעל שיצא לדרך בעונה שעברה.
הרכב הפועל באר שבע: עומרי גלזר, מיגל ויטור, איאד אבו עביד, איתן טיבי, הלדר לופס, מריאנו בריירו, שי אליאס, תומר יוספי, יוג’ין אנסה, רמזי ספורי ואסטריט סלמאני.
"משחק על עונה שלמה, לא פחות", אמרו בבירת הנגב, "אנחנו רחוקים 90 דקות או יותר משלב בתים אירופי שחשוב מאוד למועדון ולקהל. עשינו דרך ואנחנו רוצים לסיים אותה עם חיוך גדול, אבל זה יהיה קשה. קראיובה הראתה בשבוע שעבר שיש לה הרבה איכויות ובדשא טוב יותר, אנחנו צריכים לשחק זהיר ולעשות את.הפעולות טוב יותר מהמשחק הראשון".
ברדה: "מקווה ל-90 דק' טובות שלנו"
מאמן הקבוצה אליניב ברדה שומר על דריכות גדולה אצל שחקניו והזהיר את השחקנים מצמד שחקני הכנף הרומנים באיראם ואיבאן. שחקן הרכש שאפי סוליימאנוב לקח חלק בתרגול וייכלל בסגל המשחק. בבאר שבע ייעדר הבלם חאתם עבד אלחמיד זכר לכרטיס האדום שספג בשבוע שעבר וגם אביב סולומון שאינו רשום בטופס המשחק.
מי שלוקח חלק באימונים בקצב מתקדם הוא רועי גורדנה, שקרע את הצולבת בסוף העונה שעברה וערך שיקום לחיזוק הברך לאורך כך הקיץ. גורדנה צפוי לחזור לכשירות מלאה בעוד כשבועיים, כשבקבוצה מרוצים מקצב החזרה שלו.
2 צפייה בגלריה
רועי גורדנה
רועי גורדנה
רועי גורדנה
(עמרי שטיין)
הקהל האדום של באר שבע נערך לתצוגת עידוד גדולה, כאשר המנואלה החדשה שהותקנה צפויה לערוך בכורה מחודשת ולהזכיר את התפאורה האירופית האחרונה שהייתה ב-32 הגדולות נגד בשיקטאש. למעלה מ-12,000 אדומים כבר הבטיחו את מקומם הערב ובמועדון מאמינים שיהיה עומס על הקופות ומבקשים להגיע לטרנר מוקדם. במקום יהיה בפעם השנייה מתחם פאן זון, שזכה להצלחה לפני המשחק נגד דינמו מינסק.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.