3 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
(רויטרס)
ארלינג הולאנד פתח היטב את העונה במנצ’סטר סיטי, ונראה שהציפיות ממנו גבוהות מתמיד. בראיון שלו למגזין ‘442’, התייחס הכוכב לקבוצתו החדשה, למטרות ואפילו לשמועות שקישרו אותו בזמנו לריאל מדריד, כמחליפו של קארים בנזמה.
“אני אוהב מאוד את מנצ’סטר סיטי, תמיד אהבתי את הקבוצה, אבא שלי היה כאן, אבל זה גם הרבה בזכות איך שהקבוצה שיחקה מאז שפפ גווארדיולה פה. הוא לא היה צריך ‘למכור’ לי את הרעיון של הקבוצה, הוא מאמן מיוחד וכולם יודעים מה הוא עשה במועדון. אני חושב שנוכל ליהנות מאוד ביחד”, אמר הולאנד.
הכוכב הוסיף: “אני לא מקשיב לביקורות. כשאני כאן אני עובד קשה, מתאמן היטב, הולך הביתה ומתנתק. הראש שלי צריך להיות במקום הנכון, הרעשים מבחוץ הם כלום בשבילי. אני עובד עבור המאמן והקבוצה וזה הכול. הפרסום? אני לא אדם רגיל אני גבוה, יש לי שיער ארוך, כולם רואים אותי, אבל אני לא מתלונן על זה. לא אשנה את מי שאני ואת האמונות שלי”.
3 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד ופפ גווארדיולה
ארלינג הולאנד ופפ גווארדיולה
ארלינג הולאנד ופפ גווארדיולה
(רויטרס)
על הרושם ממנצ’סטר סיטי אמר: “אני מרגיש נהדר בחדר ההלבשה, כולם מאוד רעבים וקיבלתי הרבה תמיכה. אני אוהב לצאת מאזור הנוחות שלי, נחמד להיות בסיטי ולפגוש אנשים חדשים, להיות במדינה חדשה. הייתי ‘הבחור החדש’ מספר פעמים וזה משהו שאני נהנה ממנו”.
על השמועות על כך שאמור היה להיות מחליפו של קארים בנזמה בריאל מדריד: “זה קורה בכדורגל, אני אוהב לצחוק, אבל אני לא חושב יותר מדי על הדברים האלה. בנזמה בן 34 והוא פתאום הפך לשחקן טוב יותר בשנתיים האחרונות. זה נהדר בשבילו וגם אני רוצה להיות ככה”.
3 צפייה בגלריה
קארים בנזמה
קארים בנזמה
קארים בנזמה
(רויטרס)
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.
3:3 מלא שערים נפלאים בין בארסה לסיטי