1 צפייה בגלריה
סטיפה פריצה
סטיפה פריצה
סטיפה פריצה
(רדאד ג'בארה)
מכבי תל אביב תנסה להעפיל לשלב הבתים של הקונפרנס ליג בפעם השנייה ברציפות כאשר תתארח הערב (חמישי, 21:00) באליאנץ ריביירה של הקבוצה מהליגה הצרפתית הבכירה. בשנתיים האחרונות המועדון של מיץ’ גולדהאר העפיל לשלב הבתים של הליגה האירופית והקונפרנס ובשנתיים האלה גם הצליח לסיים במקום השני בבית במה ששלח את הקבוצה לשלב 32 האחרונות והנוקאאוט בהתאמה.
הרכב מכבי תל אביב: דניאל פרץ, ניר ביטון, שרן ייני, אנריק סבוריט, אנדרה ז’ראלדש, אופיר דוידזאדה, דן גלזר, גבי קניקובסקי, אייל גולסה, ג’ורג’ה יובאנוביץ’ וסטיפה פריצה.
בסך הכול, בתשע השנים האחרונות מכבי ת”א הצליחה להעפיל לשלבי הבתים השונים של אופ”א לא פחות משש פעמים והם מחפשים עלייה שביעית בשנים האחרונות ושמינית תחת הבעלות של גולדהאר על המועדון. הצהובים מגיעים ביתרון 0:1 מהמשחק הראשון באצטדיון בלומפילד, כאשר כובש השער היה הקרואטי סטיפה פריצה, שעלה מהספסל כמה דקות לפני כיבוש השער.
פריצה אמר לקראת המשחק: “יהיה משחק שונה לגמרי ממה שהיה לנו בליגה. ניס קבוצה מאוד טובה ואנחנו חייבים להיות רציניים. אנחנו חייבים להיות מפוקסים מהדקה הראשונה כי יש להם שחקנים טובים שיענישו אותנו אם לא נשמור על ריכוז. אין ספק שיש לנו קבוצה טובה, אני חושב שהעונה הזו נבנתה קבוצה טובה יותר ממה שהיה כאן לפני כמה חודשים, אז נראה מה יקרה”.
צפו: מכבי תל אביב מדהימה ומנצחת את ניס!
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.