5 צפייה בגלריה
שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים
שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים
שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים
(שחר גרוס)
המחזור השני בליגה הלאומית נפתח היום (חמישי) כאשר מכבי פתח תקווה גברה בביתה על מכבי אחי נצרת 0:1 משער של טל בן חיים בפנדל, כמו היריבה העירונית הפועל פתח תקווה שהשיגה ניצחון בשלב מאוחר על מכבי קביליו יפו עם 1:2 מפנדל של ירדן כהן.
בנוסף, בני יהודה קבעה שוויון דרמטי בתוספת הזמן מול הפועל ראשון לציון במה שהסתיים ב-2:2, הפועל אום אל פאחם והפועל עכו התחלקו בנקודות עם 1:1 כשגם הפועל רמת השרון וא.ס אדומים אשדוד נפרדו ב-0:0.

מכבי פתח תקווה – מכבי אחי נצרת 0:1

החבורה של שי ברדה פתחה את העונה עם ניצחון מוחץ 0:3 על הפועל נוף הגליל במחזור הראשון, כשהמלאבסים חזרו לביתם שבמושבה והכשלה של הגנת האורחת על עידן טוקלומטי הביאה לפנדל שאותו ניצל החלוץ הוותיק טל בן חיים ששב הביתה וכבש את שערו השני העונה. בסיום, מכבי פתח תקווה עם מאזן מושלם ושני ניצחונות רצופים על האפס.
5 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי פתח תקווה
אוהדי מכבי פתח תקווה
אוהדי מכבי פתח תקווה
(שחר גרוס)
5 צפייה בגלריה
שי ברדה
שי ברדה
שי ברדה
(שחר גרוס)
דקה 23, שער! מכבי פתח תקווה עולה ל-0:1: עידן טוקלומטי הוכשל ברחבת האורחת, השופט הצביע על הנקודה הלבנה וטל בן חיים הוותיק ניגש כדי לשים את הכדור בפינה השמאלית.
5 צפייה בגלריה
עידן טוקלומטי מוכשל
עידן טוקלומטי מוכשל
עידן טוקלומטי מוכשל
(שחר גרוס)
5 צפייה בגלריה
ירדן כהן וטל בן חיים
ירדן כהן וטל בן חיים
ירדן כהן וטל בן חיים
(שחר גרוס)

בני יהודה – הפועל ראשון לציון 2:2

בני יהודה ממשיכה את המומנטום השלילי מתחילת הליגה אחרי שהפסידה במחזור הפתיחה 1:0 להפועל רמת השרון, כאשר ברוב ההתמודדות הובילה משער של אלירן עטר, אלא שמשחק משוגע התפתח לקראת הסיום, שכן איליי תמם ויובל ששון הפכו את התוצאה תוך ארבע דקות, אך למזלה של הקבוצה משכונת התקווה קארים אבובאקר היה שם כדי לקבוע שוויון דרמטי בדקה ה-96 ולהציל אותה מהפסד שני ברציפות.
דקה 64, שער! בני יהודה עלתה ליתרון 0:1: כדור רוחב מצד ימין של עלאא ג’אפר הגיע למרכז רחבת ה-16, אלירן עטר היה שם כדי להבקיע לפינה הקרובה.
דקה 89, שער! ראשון לציון השוותה ל-1:1: דאבל פס בין מוחמד במבה לאיליי תמם השאיר את האחרון פנוי והקשר הצעיר בעט לפינה הרחוקה בשער נהדר.
דקה 93, שער! ראשון לציון עלתה ל-1:2: כדור ארוך הגיע אל החלוץ הצעיר יובל ששון שעקף את הגנת בני יהודה ומצא את עצמו מול השוער, ששון לא התבלבל ושם את הכדור ברשת.
דקה 96, שער! בני יהודה השוותה ל-2:2: קארים אבובאקר קיבל כדור עומק אחרי טעות קשה בהגנת ראשון לציון, החלוץ של אורי גוטמן קבע חלוקת נקודות דרמטית בסיום.

מכבי קביליו יפו – הפועל פתח תקווה 2:1

הפועל פתח תקווה נשארת מושלמת. אחרי ה-0:1 במשחק הראשון מול מ.ס כפר קאסם, אז שער של עידן שמש השיג שלוש נקודות ראשונות, גם את ההתמודדות מול חניכיו של איציק ברוך החלוץ הלוהט של המלאבסים פתח נהדר עם שער ראשון, אלא שמתן בית יעקב השווה עם שער אדיר. בסופו של דבר, ירדן כהן היה זה שהכריע את הקרב בפנדל בדקה ה-84. בסיום, הקבוצה של עופר טסלפפה עם 6 נקודות אחרי שני מחזורים.
דקה 32, שער! הפועל פתח תקווה עולה ל-0:1: רז שטיין הוביל את מהלך נהדר בדאבל פס עם ניב ברקוביץ’ שבסופו של דבר העמידו את עידן שמש מול שוער, החלוץ בעט פעם ראשונה ונעצר אך את בריבאונד הוא לא התבלבל וכבש.
דקה 69, שער! מכבי קביליו יפו איזנה את התוצאה ל-1:1: מתן בית יעקב קיבל את הכדור באגף השמאלי וחתך פנימה לתוך הרחבה, משם שחרר טיל אדיר למשקוף בכדור שנכנס מיד לפינה הרחוקה.
דקה 84, שער! הפועל פתח תקווה שוב עלתה ליתרון 1:2: מתן פלג הוכשל ברחבת יפו, ירדן כהן ניגש לבעוט את בעיטת העונשין מ-11 מטרים כששלח את שוער היריבה לפינה הנגדית.

הפועל אום אל פאחם – הפועל עכו 1:1

שער של זאהי אחמד העלה את הפועל עכו ליתרון ועזר לה לקוות לניצחון ראשון, אלא שסבסטיאן ולאסקיס קבע שוויון שנשמר עד לסיום וחילק את הנקודות בין שתי הקבוצות, שזו היא הנקודה הראשונה העונה עבורם אחרי שהפסידו במחזור הפתיחה.
דקה 47, שער! הפועל עכו עולה ליתרון 0:1: כדור חופשי הורם לתוך הרחבה וזאהי אחמד היה הראשון להגיע אל הכדור אחרי שהקדים את השוער ודחק אל הרשת.
דקה 48, שער! הפועל אום אל פאחם משווה ל-1:1: כדור רוחב מצד שמאל של הרחבה הגיע לסבסטיאן ולאסקס שמהמרכז בעט בשמאל לפינה הפנויה וקבע שוויון מהיר.

אדומים אשדוד – עירוני רמת השרון 0:0

ההתמודדות בין חניכיו של חיים שאבו לדרומיים לא התעלתה לרמה גבוהה כך שבסופו של דבר גם המצבים וההזדמנויות מול השער לא הבשילו לכדי שערים, כך שרמת השרון אספה עוד נקודה בדרך לארבע נקודות אחרי הניצחון 0:1 על בני יהודה. מנגד, אשדוד עם עוד תיקו 0:0 ובסך הכל עם שתי נקודות.