3 צפייה בגלריה
רן בן שמעון
רן בן שמעון
רן בן שמעון
(איציק בלניצקי)
על אף שביום שבת הקרוב יפתח המחזור השני של ליגת העל לעונת 22/23, בשביל מ.ס אשדוד זה יהיה המשחק הראשון בליגה. כזכור, המשחק שלה מהמחזור הראשון נגד הפועל באר שבע נדחה ליום רביעי הקרוב בגלל פלייאוף הקונפרנס ליג בו משתתפת מחזיקת הגביע.
חניכיו של רן בן שמעון נערכים למשחק הפתיחה שלהם מול סקציה נס ציונה באצטדיון הי״א ומקווים לפתוח את העונה טוב יותר משעשו אשתקד, אז כזכור הם פתחו עם חמישה הפסדים בששת המחזורים הראשונים.
״יש דברים שלא תלויים בנו ודחיית המשחק מול באר שבע זה אחד מהם”, פתח בן שמעון. “מה שבא עלינו אנחנו מקבלים וזו ההתחלה שלנו, אז אנחנו צריכים לעשות אותה טוב. פתיחת העונה שעברה עדיין קצת מהדהדת לי בראש בתור מאמן ואני רוצה לפתוח את העונה הזו אחרת. אנחנו משחקים נגד קבוצה שהיא קצת לא צפויה אבל טובה, יש לה חלק קדמי טוב. אני חושב שאנחנו צריכים את הביטחון הזה וככל שנקבל אותו, אנחנו נשחק יותר ויותר טוב״.
3 צפייה בגלריה
רן בן שמעון
רן בן שמעון
רן בן שמעון
(חגי מיכאלי)
בנוסף, המאמן דיבר גם על הפתיחה החלשה בגביע הטוטו: “אין קשר בין הליגה לגביע הטוטו וקבוצות מגיעות אחרת לגמרי לליגה. צריך לבחור איפה להשקיע את המאמצים שלך וליגה זה אחרת לגמרי. אני חושב שהשנה נראה אשדוד צעירה, תוססת ושכיף לראות אותה משחקת, אבל לא יעזור כלום, צריך להביא תוצאות ולנצח״.
בן שמעון גם התייחס לשילוב הצעירים אחרי עונת האליפות ההיסטורית של הנוער של המועדון בעונה שעברה: “כבר שנים משתלבים פה שחקני נוער, אבל אי אפשר לזכות באליפות ומיד לעלות את כל הקבוצה לבוגרים. אין ספק שהתהליכים פה טובים, אבל בעיקר הצעירים שלנו מהעונה שעברה צריכים לעשות את קפיצת המדרגה וביחד עם הזרים ושחקני הנוער, יש לנו סגל טוב שראוי להצליח בליגת העל. מחכים כבר למשחק בשבת״.
3 צפייה בגלריה
רן בן שמעון
רן בן שמעון
רן בן שמעון
(ראובן שוורץ)
גם הבלם גיל כהן, דיבר במסע”ת: ״יש תחושת התרגשות של פתיחת עונה חדשה. אנחנו באנרגיות טובות ומחכים בקוצר רוח למשחק. במיוחד אחרי שנדחה לנו המשחק נגד באר שבע, אנחנו באים עוד יותר באנרגיות, ונקווה לעשות הכל כדי לקחת את שלוש הנקודות הראשונות. תמיד להפסיד זה מעצבן, לא משנה לאיזה קבוצה, אבל המשחק נגד נס ציונה בגביע הטוטו לא משפיע עלינו, ואנחנו נבוא מוכנים לעשות את העבודה שלנו. אני חושב שאשדוד של השנה טובה יותר משל שנה שעברה. אנחנו מכוונים גבוה ולא רוצים להגיע למצב של אשדוד המקרטעת של 2022/23. צריכים לשמור על יציבות, לשחק כמו שאנחנו רוצים ובתקווה גם להגיע לפלייאוף העליון. תמיד יש דרישות אישיות להתקדם ולהיות שחקן יותר טוב. אני צריך לעזור לעצמי ולקבוצה וזה ישרת את כל הצדדים״.