3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א
שחקני מכבי ת"א
שחקני מכבי ת"א
(רדאד ג'בארה)
תחושות קשות במכבי תל אביב אחרי ההפסד אמש (חמישי) 2:0 לניס בהארכה. בסיכום שני המפגשים התוצאה הייתה 2:1 לצרפתים שעלו לשלב הבתים של הקונפרנס ליג, בעוד הצהובים סיימו את דרכם באירופה לעונה הזו ויתמקדו כעת בליגת העל. הם נחתו הבוקר בארץ והמשחק הבא יהיה כבר ביום שני, בחוץ, מול הפועל חדרה כאשר כמעט כל היציע המזרחי שהוקצה לאוהדים הצהובים כבר נמכר.
הקבוצה של ולאדן איביץ’ הגיעה למשחק בניס כשהיא ביתרון 0:1 מהמשחק בבלומפילד ועם תקוות גדולות להדיח את היריבה הפייבוריטית ממנה, אולם לא הצליחו לעמוד במשימה של לשמור על הרשת נקייה וספגו שער שהגיע אחרי עמידה לא נכונה של קו ההגנה עם דגש על אנריק סבוריט שהשחקן הכובש נכנס מאחורי גבו, בעוד דניאל פרץ נותר לעמוד על קו השער ולא הצליח לעזור.
"פספוס ענק". מכבי ת"א מפסידה לניס בהארכה
המחצית השנייה הייתה משונה, כאשר ניס בכלל לא ניסתה להחזיק בכדור ומבחינתה העדיפה שהוא יהיה ברגליים של שחקני מכבי ת”א, שלא הצליחו למצוא פתרונות בתוך המערך של איביץ’ וגם החילופים שלו לא שינו את התמונה. הסרבי בחר לשמור על שני חלוצים במערך ולא להכניס קשר התקפי שאולי היה עוזר להפוך את השליטה בכדור גם ליתרון מספרי בסמוך למרכז הרחבה, וכך דרך פעולה אישית טובה של שחקן כמו פארפה גויאגון, אפשר היה להשיג יותר, בטח אחרי ההרחקה של אמין גוירי.
3 צפייה בגלריה
אנריק סבוריט. לקח קשה את ההפסד
אנריק סבוריט. לקח קשה את ההפסד
אנריק סבוריט. לקח קשה את ההפסד
(רדאד ג'בארה)
“בסוף זה פספוס ענק שלנו כי בהארכה מול עשרה שחקנים היינו צריכים לדעת לעלות. היינו צריכים להימנע מספיגה נוספת ולתת את הגול או לכל הפחות להגיע עם זה לפנדלים ולנסות לקחת משם, להפסיד ככה זה אכזרי. ברור שתחושת הפספוס מתעצמת כי גם באנו ביתרון וגם הרגשנו שיש לנו סיכוי ואז עוד ההרחקה הזו בהארכה. השער שלהם היה בוקס לבטן”, אמרו במכבי ת”א אחרי המשחק.
כעת, למרות ההדחה שלמעשה מבטלת את האפשרות לספטמבר-אוקטובר עמוסי משחקים בין הליגה לאירופה, לא נראה כי מכבי ת”א תבצע דילול גדול בסגל. אוסמה חלאילה אמור לעבור קבוצה והוא כלל לא חלק מהתכניות, אך גם השחקנים הצעירים רוי רביבו ודור תורג’מן אמורים לשמוע שעדיף עבורם לצאת בהשאלות על מנת לשחק.
אנדרה ז’ראלדש אמור להיות מוחלף בבלם זר בהנחה ואלי דסה אכן יחתום בימים הקרובים, כאשר ברנדלי קוואס גם הוא מועמד לעזוב, אולם גם במקרה שלו צריך להזכיר שמכבי ת”א מנסה לצרף שחקן כנף בדמותו של יונתן כהן כך שהעזיבות האלה לא ישנו מהותית את כמות השחקנים בסגל. שחקן נוסף שיצטרך להחליט אם הוא נשאר להיאבק על מקומו מתוך ידיעה שאולי לא ישחק יותר מדי הוא דן ביטון.
3 צפייה בגלריה
אנדרה ז'ראלדש. לא אמור להמשיך אם דסה אכן יחתום
אנדרה ז'ראלדש. לא אמור להמשיך אם דסה אכן יחתום
אנדרה ז'ראלדש. לא אמור להמשיך אם דסה אכן יחתום
(האתר הרשמי של מכבי ת"א)
בשורה התחתונה המטרות נותרו אותן מטרות – דסה, בלם זר ויונתן כהן עם אפשרות לצירוף של שחקן כנף נוסף, זר, אך כל זאת בהתאם לאופציות בשוק כאשר לחלון הישראלי נותר עוד חודש ואין כעת לחץ של רישום לאירופה. “כמובן ששלב בתים היה הופך את כל השיח על גודל הסגל והעומק ללא רלוונטי, אבל אף אחד לא באמת חושב שאנחנו נשחרר שחקנים בכירים בגלל זה. בנינו סגל עמוק ועוד חסרות לנו עמדות מפתח שאין לנו מהן מספיק. מי שלא ירצה להילחם על מקומו או שלא יהיה לו אופק לדקות משחק, כמובן שעדיף שייצא להשאלה”, אמרו במכבי ת”א, “בשביל אליפות צריך יותר איכות בעמדות שכרגע אין לנו”.
מי שבינתיים אמור לשבת זמן מה בחוץ הוא הקשר ההולנדי, יוריס ואן אובריים. הפציעה שלו נראתה רע וישנו חשש לפגיעה ברצועות הקרסול, במה שיכול להוליד היעדרות ארוכה והוא כמובן יעבור בדיקות מקיפות יותר בישראל בימים הקרובים על מנת להעריך את חומרת הפציעה ומשך הטיפול. השחקנים ירדו אמש מכר הדשא כאשר רובם סחוטים מאוד פיזית ונראה כי מול חדרה יהיה שוב מספר גדול של שינויים ב-11 של איביץ’.