1 צפייה בגלריה
אגוארו מגיב להגרלה של מכבי חיפה
אגוארו מגיב להגרלה של מכבי חיפה
אגוארו מגיב להגרלה של מכבי חיפה
(צילום מסך)
ההעפלה המרשימה של מכבי חיפה לשלב הבתים של ליגת האלופות ממשיכה לעשות כותרות ברחבי העולם - והפעם תור ארגנטינה ובעיקר סרחיו אגוארו. חלוץ העבר שהפך לסטרימר פופולרי, צפה בהגרלה וכשגילה מה מצפה לחברו הטוב, ליאו מסי, בבית 8 של הצ'מפיונס, הוא הופתע. מאוד.
עד כמה גדולה הייתה הפתעתו של אגוארו כשראה שהבית מורכב מפ.ס.ז', יובנטוס, בנפיקה ומכבי חיפה? זו הייתה תגובתו מול המצלמה: "פ.ס.ז', יובנטוס, בנפיקה ומכבי? מה זה מכבי? מכבי? נלך לבדוק". אגוארו באמת הלך לבדוק והמשיך בתגובתו המופתעת: "מ-כ-ב-י. מועדון כדורגל מכבי חיפה, מה זה? מכבי, מה זו הקבוצה הזו?". בהמשך קון גילה איך חיפה העפילה: "הכוכב האדום", ואז פנה לצופים שלו ושאל: "מאיפה מכבי?".
צפו בתגובה של אגוארו להגרלה של מכבי חיפה
כמובן שהתגובה המשעשעת של אגוארו לא נעלמה מעיני התקשורת הארגנטינאית. בעיתון 'אולה' צייצו הלילה בעברית ועם דגל ישראל: "סרחיו אגוארו: מה זה מכבי חיפה?". לאחר מכן הגיע גם ציוץ בספרדית על דבריו של קון: "מה זה מכבי חיפה? בואו נלך לבדוק".
כידוע, אגוארו נאלץ לפרוש בשנה שעברה כשהיה שחקן ברצלונה. לפני זה הוא כיכב במשך שנים רבות במנצ'סטר סיטי וגם הפך למלך שעריה בכל הזמנים, אבל על מה שעשתה חיפה בהופעה הראשונה שלה בליגת האלופות בעונת 2002/03 ליריבה העירונית של סיטי, יונייטד, הוא כנראה לא שמע. כזכור, הירוקים הביסו בזמנו 0:3 את השדים האדומים בניקוסיה אחרי שבמפגש הראשון בין הקבוצות יונייטד ניצחה 2:5 באולד טראפורד.
בכר: אני לא מפחד מכלום, זאת הייתה המטרה