2 צפייה בגלריה
הלו"ז עוד לא פורסם
הלו"ז עוד לא פורסם
הלו"ז עוד לא פורסם
(עמרי שטיין)
אחרי שהוגרלו עם פ.ס.ז', יובנטוס ובנפיקה בליגת האלופות, במכבי חיפה מחכים לסדר המשחקים שייקבע הערב (שבת) על ידי אופ"א. לפחות על פי המסתמן, הבית ישוחק בימי רביעי.
בחיפה מרוצים מאד מהבית אליו הקבוצה הוגרלה ובמועדון אמרו: "נשארנו לקראת הסוף עם 3/4 בתים מצוינים. יצא לנו אחד הבתים הטובים, אין תלונות". האוהדים עצמם כבר בטירוף והם מחכים לפתיחת מכירת המנויים לקראת שלושת המשחקים, ההערכה היא שכל המנויים יימכרו בתוך שעות.
במקביל, בחיפה נמצאים במרוץ נגד השעון על מנת לצרף בלם כאשר המועמד העיקרי להגיע הוא הבלם הקרואטי יוסיפ אלז בן ה-28, שעל מועמדותו פורסם לראשונה ב-ONE. אלז שיחק בעבר בלאציו ובהנובר הגרמנית.
2 צפייה בגלריה
יוסיפ אלז
יוסיפ אלז
יוסיפ אלז
(רויטרס)
בחיפה רוצים לראות את חאתם אלחמיד מצטרף, אבל בהפועל ב"ש מתנגדים לשחררו אחרי ההעפלה לשלב הבתים בקופרנס ליג. במצב דברים שכזה, לא יהיה מנוס מלצרף בלם זר נוסף. המנהל המקצועי גל אלברמן שזוכה לשבחים מקיר לקיר על דרך התנהלותו מול המאמן ברק בכר, ממשיך לבחון את כל האופציות העומדות לרשותו.
בינתיים, בתוך כל שיגעון ליגת האלופות, בחיפה נערכים למשחק הליגה מחר ב-20:00 מול מכבי נתניה ללא בוגדן פלאניץ' שאמור לעזוב. לבכר וחניכיו חשוב מאד לפתוח את הליגה ברגל ימין, במיוחד מול קבוצה שעשתה צרות לחיפה בעונה הקודמת וכזו שנמצאת בשיא התנופה שלה. עומר אצילי ומוחמד אבו פאני צפויים לחזור להרכב. עופרי ארד צפוי לפתוח במרכז ההגנה במקום פלאניץ'.
צפו בתגובה של אגוארו להגרלה של מכבי חיפה