2 צפייה בגלריה
ויטור ועבד אלחמיד במאבק
ויטור ועבד אלחמיד במאבק
ויטור ועבד אלחמיד במאבק
(האתר הרשמי של קראיובה)
אוניברסיטטה קראיובה הרומנית הודחה אתמול (חמישי) מפלייאוף העלייה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג על ידי הפועל באר שבע אחרי שסיימה בתיקו 1:1 דרמטי והגיעה לדו קרב הפנדלים בו הפסידה 4:3. לאחר המשחק ברומניה היו מתוסכלים ולא ממש ריחמו על קראיובה.
באחד מטורי הדעה בתקשורת המקומית, נכתב: "אמנם לקלוז' וסטיאווה הגיע להעפיל עם ובלי מזל, אך כשהיינו צריכים מזל עם קראיובה – כמובן שלא היה לנו. הקבוצה של ראדוי פעלה על פי הדפוס הרומני הטיפוסי. הבקיעה שער, הובילה בתוספת הזמן, אך השוויון הגיע ברגע האחרון. יש לנו את אמנות הכישלון בגנים שלנו. אנחנו לא יכולים לשמור על המולדת. זאת עובדה, זו סיטואציה שאנחנו יוצרים בכוחות עצמנו. אנחנו חייבים להתאפס על עצמנו מיד".
מאמן קראיובה, מירל ראדוי, אמר אחרי ההדחה: “הרגעים האלה מחזקים אותנו כקבוצה. המשחק התנהל כמו שציפינו, שונה מהמשחק בבית. המחצית הראשונה של באר שבע הייתה טובה מאוד. פחדנו לקבל לחץ טוב מאוד על הכדור ולכן העדפנו לשחק בכדורים ארוכים, מה שלא מאפיין אותנו, כי יש לנו שחקנים טכניים טובים מאוד".
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל באר שבע וקראיובה
שחקני הפועל באר שבע וקראיובה
שחקני הפועל באר שבע וקראיובה
(איציק בלניצקי)
ראדוי הוסיף: "אבל צריך לקחת בחשבון גם את הלחץ שהפעילה באר שבע שהייתה אגרסיבית ועמדה גבוה מאוד. במחצית השנייה איזנו את יחסי הכוחות, הן באמצעות החזקת הכדור והן בהזדמנויות הבקעה מול השער. המשכנו לראות שיש לנו בעיות בסיומת, אנחנו יוצרים הזדמנויות אבל אנחנו לא מצליחים לנצל אותן. לאחר מכן, הצלחנו להבקיע את השער בסופו של דבר. למרבה הצער, לא השכלנו לשמור על היתרון. הגענו להארכה ופנדלים שבהם זה מזל והכל יכול לקרות. הקבוצה המנוסה יותר והשחקנים ששומרים על הרגשות והכוחות שלהם תמיד ינצחו במצב הזה".
בלם העבר בן ה-38 פרגן לסיום: "עבורנו, הרגעים הללו מחזקים אותנו כצוות. כי אנשים חזקים נמדדים ברגעים קשים. וכדי להיות מסוגלים לשחק שוב במעמד הזה אנחנו צריכים לחזור לליגה שלנו ולנצח שם משחק אחר משחק. כל הכבוד לבאר שבע, אני מקווה שיהיה להם בהצלחה בקונפרנס. גם אני לא מרגיש טוב עם זה, אבל צריך לכבד את הסגל, השחקנים והאוהדים. אז אנחנו מאחלים למועדון שלהם בהצלחה בעתיד".
צפו בדרמה: ב"ש עולה לבתים לאחר פנדלים