2 צפייה בגלריה
איברהים דורו מול פ.ס.ז' ב-1998
איברהים דורו מול פ.ס.ז' ב-1998
איברהים דורו מול פ.ס.ז' ב-1998
(רויטרס)
אחרי שמכבי חיפה הוגרלה לאותו בית ביחד עם פ.ס.ז', יובנטוס ובנפיקה בליגת האלופות, בצרפת יצאו למסע במנהרת הזמן. בעיתון 'לה פריזיאן' נזכרו בעונת 1998/99 של גביע המחזיקות, בו הירוקים הגיעו לרבע הגמר כשהם חולפים בדרך על פני לא אחרת מאשר פ.ס.ז'. את אותו משחק תיארו בצרפת בתור "הדחה משפילה בחיפה".
כזכור, בסיבוב הראשון של המפעל עליו השלום, שתי הקבוצות נפגשו. במשחק הראשון בפארק דה פרנס יוסי בניון השווה בדקה ה-87 אחרי שער יתרון של מרקו סימונה וקבע 1:1. הגומלין היה דרמטי אף יותר כשג'יי גיי אוקוצ'ה העלה את הפריזאים ל-1:2 בקריית אליעזר בדקה ה-86, אבל אלון מזרחי השלים צמד בדקה ה-90 בדרך ל-2:3 חיפאי במשחק שבו גם אדורם קייסי כבש.
"ב-1998 פ.ס.ז' חוותה את אחת ההדחות המפתיעות של הכדורגל הצרפתי", נכתב ב'לה פריזיאן', "הפריזאים האמינו שהם יעלו, אבל השמחה שלהם הייתה זמנית, מכבי חיפה כבשה, ניצחה 2:3 ואלן ז'ירס (מאמן פ.ס.ז') פוטר מספר ימים לאחר מכן".
2 צפייה בגלריה
בצרפת לא שוכחים. סילבס מול פ.ס.ז'
בצרפת לא שוכחים. סילבס מול פ.ס.ז'
בצרפת לא שוכחים. סילבס מול פ.ס.ז'
(רויטרס)
יריבה אחרת בבית של חיפה היא בנפיקה. סימאו סברוסה - פעם כוכב עולה בברצלונה והיום אחראי הקשרים הבינלאומיים במועדון הפורטוגלי - התייחס להגרלה ואמר לתקשורת הפורטוגלית: "זה בית עם הרבה איכות. כולם מכירים את יובנטוס, גם פ.ס.ז' הצליחה באירופה בשנים האחרונות ויש לה סגל עם שחקנים טובים. מכבי חיפה? אם אתם לא יודעים, היא אלופת ישראל ועלתה מהמוקדמות כמונו. יהיה בית קשה".
בינתיים, רשת 'ביין ספורטס' הקטארית התעלמה מחיפה. בציוץ על ההגרלה נכתב: "בית 8 של ליגת האלופות: פאריס סן ז'רמן, יובנטוס ובנפיקה". כידוע, פ.ס.ז' בבעלות קטארית.
הציוץ של הרשת הקטארית:
צפו בתגובה של אגוארו להגרלה של מכבי חיפה